۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۲۳

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان: 

اشاعه مهدویت با زبان هنر/ بحران مخاطب داریم

اشاعه مهدویت با زبان هنر/ بحران مخاطب داریم

رشت-مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به وجود بحران مخاطب در جوامع امروزی، گفت: باید دست هنرمندان باز گذاشت تا مهدویت با زبان هنر در جامعه اشاعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، فیروز فاضلی ظهر سه شنبه در مراسم اختتامیه جشنواره منجی با اشاره به لزوم همت همه دستگاه‌های فرهنگی برای اشاعه فرهنگ مهدویت در جامعه، اظهار کرد: باید دست هنرمندان برای تولید محتوا در این حوزه باز گذاشته شود.

وی با اشاره به هجمه‌های رسانه‌های غربی در خصوص موضوع مهدویت، افزود: امروزه در جامعه بحران مخاطب داریم و تنها با صحبت کردن در خصوص این موضوع مهم نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

فاضلی با بیان اینکه برای ارتباط با مخاطب امروزی باید از زبان جدیدی استفاده کرد، ادامه داد: باید بوسیله هنر به عنوان زبان جدید، مخاطب را با مهدویت پیوند زد.

وی با تاکید بر لزوم حضور بیشتر هنرمندان در این عرصه، تصریح کرد: امروزه در برخی از مدارس حوزوی به چند زبان صحبت می‌شود و باید از این ظرفیت و نسلی که اینگونه تربیت شده اند برای توسعه فرهنگ مهدوی نهایت استفاده را برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه انجام هیچ کاری در خلأ نتیجه بخش نیست، گفت: باید پیشینه هر کاری را قبل از انجام آن در نظر گرفت و با استفاده از نظریه راهبردی می‌توان نتیجه خوبی حاصل کرد.

فاضلی با اشاره به اینکه دیکته نا نوشته غلط ندارد، افزود: باید توسعه و ترویج فرهنگ مهدویت در دستور کار همگان قرار گرفته و علما نیز در تبیین آن اهتمام ورزند.

کد خبر 5241877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha