۸ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۸

رئیسی در دیدار زنگنه؛

ظرفیت‌های نفت و انرژی را برای بهبود زندگی مردم به کار خواهیم گرفت

ظرفیت‌های نفت و انرژی را برای بهبود زندگی مردم به کار خواهیم گرفت

رئیس جمهور منتخب در دیدار وزیر نفت گفت: از همه ظرفیت‎های موجود حوزه نفت و انرژی در کشور برای بهبود شرایط زندگی مردم استفاده می کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، بیژن نامدار زنگنه پیش از ظهر امروز سه‎ شنبه با حضور در دفتر حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی با وی دیدار کرد.

وی در این دیدار با تبریک پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری دوره سیزدهم و آرزوی موفقیت برای وی و دولت آینده، گزارشی از اقدامات این وزارتخانه و مسائل و چالش‌های مهم حوزه نفت و انرژی ارائه کرد.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار با تشکر از اظهار محبت وزیر نفت و گزارش وی از وضعیت این وزارتخانه، بر استفاده همه‌جانبه از ظرفیت‌های موجود حوزه نفت و انرژی در کشور برای بهبود شرایط زندگی مردم تأکید کرد.

کد خبر 5246913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 0
      اين دولت و اجزا و انصارش با نزديك نشان دادن و حضور پى در پى و ملاقات با رييس جمهور اينده عملا با يك تير دونشان را هدف قرار داده اند.١) ايجاد ياس در مردم٢)تاثير گذاري و انحراف بر دولت اينده. اين اصلاح طلبها هرگز خير مردم نبوده اند و از نظر منش بسيار بدنام تر از منافقينند.
    • IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۸
      0 0
      امید به خداوند تمام مشکلات مردم حل شود بخوصوس مستعجران یاخدا
    • محسن IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 0
      اي كاش آقاي زنگنه در گزارشش از كاهش حقوق ومزاياي كاركنان عملياتي وغير عملياتي رسمي وپيماني وزارت نفت در دوران وزارتش نيز نوشته باشد واينكه هيچ تلاش موثري دراين زمينه نداشته است و نيز گفته باشد كه وقت وانرژي وهزينه زيادي گذاشته تا براي خودش ونورچشميهايش در سالهاي بعدمنبع درآمدي ! دست وپاكند؟