۱۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۸:۳۰

با حضور مسئولان؛

مراسم بهره‌برداری از خط انتقال آب شرب در مخزن نسیم شهر برگزار شد

مراسم بهره‌برداری از خط انتقال آب شرب در مخزن نسیم شهر برگزار شد

بهارستان- آیین بهره برداری از خط انتقال آب شرب «الغدیر ۲ » در مخزن نسیم شهر با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، آئین بهره‌برداری خط انتقال آب شرب «الغدیر ۲» در مخزن نسیم شهر ظهر شنبه با حضور مسئولان برگزار شد.

هادی تمهیدی، فرماندار بهارستان در این مراسم اظهار داشت: امروز با این انتقال آب کار ارزشمندی صورت گرفت و شاهد محقق شدن یکی از مطالبات طولانی مدت مردم شهرستان در حوزه تأمین آب شرب سالم از نظر کمی و کیفی هستیم.

وی افزود: بسیار خوشحال هستیم که گام بلندی را که اداره آب و فاضلاب شهرستان برای تأمین آب شرب سالم در شهرستان برداشته است، به بهره برداری رسید.

فرماندار بهارستان با تاکید بر اینکه شرکت آب و فاضلاب باید یک افق بلند مدت را در نظر داشته باشد گفت: در حال حاضر که با حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت در شهرستان با کمبودها و نیازمندی‌هایی در حوزه‌های آب شرب مواجه هستیم لازم است متناسب با نرخ رشد جمعیت و نرخ مهاجرت به شهرستان پیش بینی‌های لازم برای افق ۱۰ ساله صورت گیرد.

تمهیدی در ادامه عنوان داشت: ما آماده هستیم تا در شورای برنامه ریزی شهرستان پشتیبانی‌های لازم را انجام داده و با پیگیری و حمایت نماینده شهرستان ان شالله بتوانیم از بحران آب در سال‌های آتی جلوگیری نمائیم.

کد خبر 5249737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
      0 0
      در این کشور باید آب جیره بندی بشه یا قیمت آن آنقدر بالا بره که براحتی هدر نره ‌برای یک قطره آن هم ارزش قایل باشیم امسال نگذارید با این کم آبی ها خدمت اب رسانی را برای افزایش مصرف مهیا کنیم ما این آب فقط برای نوشیدن ‌وخوراک استفاده واز شستشو آبهای غیر از آبهای شیرین تصفیه شدهاستفاده کنیم