۱۳ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۲

عضو هیأت رییسه مجلس اعلام کرد؛

بدهی ۴۵۰میلیارد تومانی دولت به بخش بهداشت و درمان در استان مرکزی

 بدهی ۴۵۰میلیارد تومانی دولت به بخش بهداشت و درمان در استان مرکزی

محلات- عضو هیأت رییسه مجلس با اشاره به بدهی ۴۵۰ میلیارد تومانی دولت به بخش بهداشت و درمان در استان مرکزی گفت: تورم در دولت روحانی رکورد ۷۰ ساله و رکود، رکورد ۶۵ ساله را شکسته است.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا سلیمی صبح یکشنبه در نشست فعالان سیاسی شهرستان محلات با اشاره به مشارکت بالای مردم کشور در انتخابات ۱۴۰۰، اظهار کرد: هم اکنون در سال جاری ۴۰۰ هزار میلیارد تومان کسری بودجه آقای روحانی می‌خواهد تحویل دولت سیزدهم بدهد، در دولت دوازدهم ۳۲۰ هزار میلیارد تومان اوراق منتشر کرده است علاوه بر آن ۵۴۰ هزار میلیارد تومان بدهی به بانک‌ها دارد و قرار است با این شرایط کشور را تحویل دولت سیزدهم بدهد.

وی ادامه داد: هر کس از شرایط نابسامان و بحرانی که دولت دوازدهم ایجاد کرده و قرار است تحویل دولت سیزدهم بدهد، اطلاع دارد ولی به مردم بازگو نکند در حق کشور خیانت کرده است.

نماینده مردم شهرستان محلات تصریح کرد: بورس حداقل ۲۰۰ هزار میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرده است، نقدینگی ۴۲۰ هزار میلیارد تومان آقای روحانی تحویل گرفته و هم اکنون نزدیک ۳ تریلیون و ۷۵۰ هزار میلیارد قرار است تحویل دولت سیزدهم بدهد.

سلیمی عنوان کرد: در زمانی که آقای روحانی دولت را تحویل گرفت کشور سه هزار میلیارد دلار بدهی خارجی داشته است ولی هم اکنون کشور ۱۰ هزار میلیارد دلار بدهی خارجی دارد.

وی ادامه داد: وضعیت صنایع استان مرکزی و کارگران برای همه مشهود است از طرفی پرداختی ماهیانه تأمین اجتماعی استان به مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان ۷ هزار میلیارد تومان است. همه اینها نشان می‌دهد دولت تدبیر و امید چیزی برای کشور باقی نگذاشته است.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فقط در استان مرکزی هم اکنون ۴۵۰ میلیارد تومان دولت به بخش بهداشت و درمان بدهکار است.

نماینده مردم شهرستان محلات گفت: ما با افتخار در مجلس شورای اسلامی پیگیر اجرایی شدن طرح رتبه بندی معلمان هستیم ولی آنچه از شواهد بر می‌آید آقای روحانی حتی برای یک معلم حقوق رتبه بندی را انجام نخواهد داد.

سلیمی اظهار کرد: در حوزه برق امروز مصرفمان به ۶۱ هزار مگاوات رسیده است قرار بود بر اساس برنامه توسعه ششم آقای روحانی ۲۰ هزار مگا وات به ظرفیت کشور اضافه کند ولی هیچ اقدامی آقای روحانی انجام نداد.

وی با بیان اینکه آقای روحانی خرابه‌ای را تحویل دولت سیزدهم می‌دهد، گفت: تورم در دولت آقای روحانی رکورد ۷۰ ساله و رکود، رکورد ۶۵ ساله را شکسته است.

کد خبر 5250236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha