۱۶ تیر ۱۴۰۰، ۸:۳۵

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

ماجرای پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان

ماجرای پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی تهران با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی مشکل مالی دارد، گفت: برای پرداخت مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان نیازمند ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.

علی دهقان‌کیا در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص پرداخت مابه‌التفاوت افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان بالاتر از حداقل بگیر، اظهار داشت: بر اساس قولی که مسئولان سازمان تأمین اجتماعی داده‌اند قرار است این مابه‌التفاوت با حقوق تیرماه بازنشستگان پرداخت شود.

وی گفت: ۴۰ درصد بازنشستگان متوسط بگیر هستند و طلبی از سازمان بابت مابه‌التفاوت برای افزایش حقوق‌ها در فروردین ماه دارند که قرار است این ماه پرداخت شود.

دهقان کیا با اشاره به اینکه برای پرداخت این مابه‌التفاوت، سازمان تأمین اجتماعی به ۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، تأکید کرد: اطلاع دارم که سازمان تأمین اجتماعی به دنبال تأمین این اعتبار است و علت تأخیر در پرداخت این مابه‌التفاوت نیز عدم تأمین ۲ هزار میلیارد تومان تاکنون بوده که امیدواریم این ماه محقق شود.

رئیس کانون بازنشستگان تهران با تأکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی مشکل مالی دارد، گفت: اگر مدیران سازمان می‌توانستند زودتر این پول را تأمین کنند به طور حتم در ماه‌های قبل مابه‌التفاوت‌ها پرداخت می‌شد.

وی اظهار داشت: شستا که زیرمجموعه سازمان تأمین اجتماعی است و باید از سوی خود سازمان نیز اداره می‌شد، در حالی که امروز مدیریت این مجموعه به دست وزارت رفاه افتاده و دولتی شده است. هنگامی که مدیریت مجموعه‌ای دولتی باشد خیلی برای افراد تحت پوشش خود دل نمی‌سوزاند.

دهقان‌کیا ادامه داد: اگر مدیریت شستا دست صاحبان اصلی‌اش باشد و مدیرانی که بر روی کار می آیند به اموال بیمه شدگان تعهد داشته باشند در این صورت مشکلی برای سرمایه‌های بیمه شدگانی که در شستا وجود دارند، پیش نمی‌آید.

سازمان تأمین اجتماعی وضعیت خوبی ندارد

رئیس کانون بازنشستگان تهران به مشکلات سازمان تأمین اجتماعی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر سازمان تأمین اجتماعی وضعیت خوبی ندارد و اگر با همین وضعیت پیش برویم تا سال ۱۴۰۴ به سمت ورشکستگی می‌رود.

وی با اشاره به اینکه یکی از مشکلات تأمین اجتماعی واگذاری شرکت‌های ورشکسته به آن است، تصریح کرد: شرکت هپکو ورشکسته بود که به عنوان مطالبات تأمین اجتماعی از دولت به ما واگذار شد و بیش از هزار میلیارد سرمایه گذاری در آن صورت گرفت تا این کارخانه راه افتاد و به سمت سوددهی رفت.

دهقان کیا افزود: مدیریت خوب سالاری باعث شد که این شرکت ورشکسته مجدداً سود ده شود در حالی که اگر فرد دیگری روی کار بیاید که دلسوز نباشد مشکلات بسیاری شامل حال بازنشستگان و بیمه شدگان تأمین اجتماعی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه در حال حاضر ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری بیمه شدگان در شستا وجود دارد، اظهار داشت: اگر مدیریت بعدی سازمان تأمین اجتماعی فردی صاحب نظر در امور بیمه‌ای و درمانی، مدیر، اقتصاددان و از داخل مجموعه و همچنین دلسوز منافع بیمه شدگان نباشد، از همین حالا باید برای چند سال آینده اعلام ورشکستگی کنیم.

آغاز ثبت نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی

رئیس کانون بازنشستگان تهران همچنین در مورد ثبت نام وام بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: سامانه‌ای را در کانون بازنشستگان طراحی کرده‌ایم و ثبت نام آغاز شده و طی امروز و فردا نیز سامانه تأمین اجتماعی و بانک عامل راه اندازی خواهد شد و بازنشستگان متقاضی می‌توانند برای دریافت وام ثبت نام کنند.

دهقان کیا اظهار داشت: مبلغ وام هفت میلیون تومان است که ۲,۶۰۰ میلیارد تومان نیز برای پرداخت آن تأمین اعتبار شده و در سال جاری به حدود ۴۰۰ هزار نفر پرداخت می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان تهران در مورد شرایط دریافت وام گفت: دریافت این وام ضامن نمی‌خواهد اما بازنشستگان متقاضی نباید بدهکار بانک بوده و برای فردی نیز ضامن نشده باشند چرا که در این صورت باید ابتدا وام طرف مقابل تسویه شود تا بازنشسته تأمین اجتماعی بتواند نسبت به ثبت نام وام اقدام نماید.

دهقان کیا در خصوص مبلغ این وام گفت: می‌دانیم که مبلغ وام در شرایط فعلی جامعه و مشکلات اقتصادی بازنشستگان کم است اما با توجه به تعداد زیاد بازنشستگان، نمی‌توانیم همانند بازنشستگان لشکری و کشوری وام پرداخت کنیم ولی امیدواریم در سال آینده بتوانیم مبلغ این وام را با تأمین اعتبارات لازم افزایش دهیم.

کد خبر 5251829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حمید رضا غدامرضایی IR ۱۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      14 24
      با سلام مطمئن باشید دولت جدید بهترین ها را انتخاب میکند دروغ گو ها را عزل میکند شما برای پرداخت این مابتفاوت حدود چهار ماه است این و اون ماه میکنید
      • رضا ناجیک IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
        23 4
        بهمین خیال باش
      • مینا IR ۰۵:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
        2 1
        مسخرمون کردید بخدا
      • علی US ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
        2 1
        حتماً منتظر باشید
    • بازنشسته مشاغل سخت وزیان آور IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      33 3
      چرا تامین اجتمایی نداره ؟؟؟چرا باور کرده اید که باید دروغ به ملت بگید !!!چرا تخم دروغگویی را در نهاد همه آنهایی که باید پیگیر کاری شوند کاشته اند وبه صراحت دروغ می گویند !!؟؟هیچ سازمانی در ایران ثروتمند تر از سازمان تامین اجتمایی نمی باشد وقتی که میتونه ۴۰ درصد سهام وجتمع فولاد اصفهان را بخرد ؟!!
    • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      27 3
      آقای دهقان کیا همیشه آیه یاس خواندند
      • بازنشسته ی ضعیف بی خبر IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
        6 0
        آیا آقای دهقان کیا نماینده کانون بازنشستگان است ؟ یا نه نماینده ی مدیریت تامین اجتماعی و سخنگو و توجیه گر اقدامات غلط تامین اجتماعی است ؟ و دائم سنگ سهل انگاری آنها را به سینه می زند ؟ و برای آنهاو ضعف مدیریت آنها توجیه و دلیل واهی و غیر منطقی می تراشد؟ که سازمان پول ندارد، ورشکسته می شود؟وغیره.
      • ناشناس ۱۴۰۰ IR ۰۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
        0 1
        با عرض سلام از قدیم گفته اند: "تا نباشد چیزکی. مردم نگویند چیزها"
      • عبدالله حمید محیسن IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
        1 0
        باش تا صبح دولتت بدمد
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      25 0
      سلام باید بریزیم داخل خیابون اعتراض کنیم پس حقوق تاجگردونها ازکجا تامین میشد مگر دولت یک خزانه بیشتر دارد زمان امام علی یه خزانه بود.
    • علی IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      36 3
      بهتره این مابه التفاوت رو زودتر از حقوق بدید در غیر اینصورت بازنشسته ها برای این مسله به خیابونها میریزن و اون موقع مجبور میشید با خفت وخواری این مسله رو انجام بدید
      • IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
        26 1
        حق گرفتنی است .لعنت بر مسئولان بی لیاقتی که تکیه بر صندلی زده حقوق مردم را ضایع میکنن .نمیتونن بلند شید
    • محمد علی منجمی IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      15 1
      اگر واقعا پول ندارد چرا تا قبل از سال خرید سنوات را انجام می داد و حالا نه، با هزار قرض و قوله پولی جور کردم تا سابقه همسر نزدیک به شصت سالم را بخرم، از مزایای بازنشستگی برخوردار شود می گویند نمی شود، چرا، شعبه ساری. 10
    • RO ۱۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      10 3
      چرا حق ایثاگری که حق خودمان هست ودر سال گذشته دولت آنرا تایید کرده به باز نشستگان تامین اجتماعی پرداخت نمی‌کنید حتما باید سر وصدا شود که شما مسولین برای مردم واین قشر ضعیف کاری انجام دهید واقعا جای تاسف دارد امیدواریم جناب ریسی کاری انجام دهد
    • بازنشسته US ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      10 2
      اردبیهشت شد ترداد بعد شد تیرماه . انشالله نشود مردادماه صلوات
    • IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      18 3
      سلام لامصب مدیران تامین اجتماعی فکر میکنند فقط کارکنان آن سازمان زحمت کشیدن یک سره حقوق و مزایا آنها را افزایش میدهند آقای محترم این پول همه بازنشسته هست توانستید شرکت های بزرگ را خریداری نماید پس عدالت حکم میکند مزایا بیمه شده گان افزایش یابد با کتمان کاری وفریب بیمه شده حقشون را ضایعه نکنی
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      13 1
      این که سازمان مشکل مالی دارد از بی کفایتی و بی لیاقتی در مدیریت آنهاست و خودشان باید مشکلشان را حل کنند
    • هاشم RU ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      5 4
      ممنون ازپیگیری شما لطفاباسازمان مصاحبه کنید اطلاع اونا درباره زمان واریز دقیقتره باتشکر
    • US ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      12 4
      سالاری حیا کن تامین اجتمایی را رها کن
    • شهرام IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      11 1
      خدا وکیلی خودتون باور میکنید که سازمان پول نداشته باشه۰🤠
    • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      8 4
      چقدر ملت وبازنشستگان ماساده ان چندساله که بااین پیام وبازی باحقوق سرگرمیم کوگوش شنوا.افسوس
    • IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      12 2
      عذرخواهی میکنم یک اینکه سرمایه شستا رو کی به یغما برد شما که ادعای خبرنگاریتون میشه راجع به این جور مسایل بنویس اونوقت دست دولتیها باشه دیگه اقازاده ها نمیتونن دست درازی کنند البته اونم نمیدونم سالم بمونه .
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      8 1
      چرا حق ایثار گری که یک عمر تو اداره پرداخت شده رو تامین اجتماعی پرداخت نمیکنه . بمن گفتن برو دیوان عدالت شکایت کن .حالا من شکایت کردم کی جوابش میاد خدا میدانه . مابه التفاوت هم میشه مثل اینکه مال فروردین رو پرداخت کردن و تموم شد و رفت .
    • رویا IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      8 1
      مرتب مطالب تکراری. بسه دیگه پدرمون و در آوردین با این همه دروغ.
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      8 0
      بنده یه سوال دارم . چرا ماههای سی و یک روز حقوق ما با ماههای سی روزه فرق نداره در صورتیکه در زمان اشتغال بیمه و مالیات سی و یک روز کسر میشد من علت رو نمیدونم میشه یک مطلع به بنده اطلاع بده . ممنونم
    • علی IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 1
      سلام همسان سازی یعنی همه بازنشستگان یکسان حقوق دریافت کنند، زمانی که شخص مشغول به کار است برهسب کاری که انجام می‌دهد وتعداد خانوار حقوق می‌گیرد، ولی زمان بازنشستگی عادلانه تر بود که همه بازنشستگان یکسان حقوق دریافت کنند،، ومشکل پرداخت حقوق هم رفع میشد
    • AE ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 0
      سازمان تامین اجتماعی طی ۸ سال گذشته آسیب دید بویزه تصمیم اخیر در ارتباط با متناسب سازی بدون وجود منابع که شما هم در این تصیم دخیل بودید اکنون می گوید در حال ورشکستگی است تمام مدیران تامین اجتماعی و کانون ها باید پاسخگو باشند..جناب آقای اژه ای نمایندگان محترم مجلس جناب آقای رییسی لطفا رسیدگی فرمایید
      • احمد GB ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
        1 1
        اژه ای ک نماینده مجلس نیست تا حالا هم نبوده ایشون الان رئیس قوه قضائیه شده
    • ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 0
      چرا ،تامین اجتماعی یکی از سرمایه داران بوده چی شده انشاالله دولت جدید باید نظارت خود را بیشتر کند ،سرمایه یک عمر بازنشستگان است
      • عبدالله حمید محیسن IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
        0 1
        انشاالله انشاالله انشاالله......
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 0
      خدا ب زمین گرم بزنه اخلاص گر و مدافع اون را ک مملکت را ب باد دادن 😡😠😤
    • اردشیر بخشی فرد IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 0
      گفتند دو درصد شستا را به بازنشستگان تامین اجتماعی میدهند آن را که ندادند از الان اعلام برشکستگی میکنن
    • م. ه IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 1
      امان ا ز یک حرف راست که از دهان اینها بیرون بیا عمل راست که دیگه نگو
    • بازنشسته IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 0
      اقای دهقان نمیدونیم شما نماینده کی هستی چرا موقع حق حقوق که مربوط به بیست سال پیش باید شروع به پرداخت میشود و اقایان که حقوقهای نجومی خوردن را نمیگی...بس است شما نماینده سالاری هستی نه ما
    • سید مهدی RO ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 0
      علت پرداخت نشدن همسانسازی مستمری بگیران و ورشکستگی .با اینکه بیشترین سرمایه را تامین اجتماعی دارد ناکارامدی و بی عرضه گی مدیران تامین اجتماعی است .تو که نمیتونی حق این محرومینی را از دولتی که چند هزار میلیارد پول ما را در اختیار خود دارد بگیری بیجا میکنی که بر اون دفتر و دستک چسبیدی .استعفا بده
    • س RO ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 0
      اینطور که شما نیگدیید اگر مدیریت شستا دست صاحبان اصلی باشد .مگه نیست پس دست دزدان و اختلاس گران است اره
    • غلام رضا عباسی IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 0
      تورو خدا باقیمانده حقوق ازفروردین ماه حتما با حقوق تیرماه واریز بشه بابا تامین اجتماعی مثل دریاست هرچقدر خشک بشه تا زانو اب داره این مستمری بگیران تامی اجتماعی هستند که هرروزاب میروند انصاف داشته باشین چه جوری قسط بدهند
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 1
      یعنی پدری از این بازنشسته و مستمری بگیران در اوردید ک تاریخ ثبتش میکنه خدا ازتون نگدره خیلی پول زیادی میدید بعدام تا 1404 اعلام ورشکستگی میکتید خاک بر سر ما ملت ک پول یا مفت رو ریختیم تو دستگاه شما خودمون جمع کرده بودیم الان ی ملک خدا تومنی داشتیم انقدر التماس نمیکردیم ماو تفاوت چی شد
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 3
      چهار ماه تمام با درج خبرهای جور و واجور روان بازنشسته ها را خورد کردید .خدا ازتان نگذرد بابا هر وقت غلطی را کردید اونوقت درج کنید پرداخت شد . تو این مدت هزار جور حرف زدید . لال شید دیگه .
    • IR ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 1
      پس چرا برای بقیه ارقان ها هست؟؟؟ چرا دیوار کوتاه تر از ما پیدا نمی کنید تامین اجتماعی نگو بگو تامین بی صاحب کسی نیس جواب گوی حق حقوق بیچاره کارگر باشه واقعا متأسفم به این سازمان
    • محمدعلی IR ۱۵:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 0
      با سلام. بزک نمیر بهار میاد. کمبزه با خیار میاد فقط وعده پشت وعده ای کاش ایم مسئولین نامحترم یه لحظه خودشونو جای ما بازنشستگان تصور می کردند. اونوقت شاید یه فکری می کردند ولی افسوس گه سیر هیچوقت یادش به گرسنه نیست. دولت بعدی هم که میاد همین آش و همین کاسه ادامه داره.
    • بازنشسته دل خون IR ۱۵:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 1
      باسلام اگر کمی با دید باز نگاه کنیم یک آدم درست رو مدتی میذارن خوب که پول در صندوق جمع شد و کارخانه هاشون به سود دهی رسید یه س.م دیگه میذارن همه رو میده به آقایون... یا ... بعد هم میان دویست هزارتومن جریمه اش میکنن الان هم که در زندان....به سر می‌برد. حالا میخاهید پولی باشه که حق کارگران رو بدن .
    • بازنشسته محمد IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      9 0
      اقای دهقان کیا اگر شما وامثال شما واقای سالاری دلسوز بازنشستگان تامین اجتماعی بودید ازهمان اول ازواگذاری شستا به دولت مقاومت میکردید همین الان هم اگرشماها درست اطلاع رسانی بکنید وحامی کارگران و بازنشستگان باشید ملت قادرند باحضور درصحنه وشکایت به قوه ی قضاییه شستا ودیگر اموال تامین اجتماعی را ازتصرف
    • بازنشسته محمد IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      6 0
      تامین اجتماعی دارد خوب هم دارد منابع ۸۹هزارمیلیارد رادقیق شفاف سازی بکنید چکارکردند چقدرمشمول همسان سازی شد ۵۲هزارمیلیارد چی شد کسی فهمید چکارکردند شما ها همش محرمانه کارمیکنید ملت نامحرمند سالاری وکلیه ی کانون ها ازطرف دولت امده اند ونماینده کارگران و بازنشستگان نیستند پس دلسوز منافع خودشان هستند ش
    • محمود IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      13 0
      نامردا چرا سازمان نمیتواند این پولو تهیه کنه شستارو وسی تا رو به غارت میبرن حالا بازنشسته ها با این وضعیت حقوقشونم نمیتونن بگیرن
    • یک بازنشسته IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      7 2
      یک چرا دولت برای سازمان پول ندارد دوم دولت چرا شرکت ورشکسته را به عنوان بدهی داده است ،سوم مدیران دولتی در سازمان چکاره هستند ،سالاري ودیگران فقط از سازمان خورده ودروغ گفته اند دولت حق سازمان را تمام وکمال پرداخت کند ودر کار سازمان تامین اجتماعی دخالت نکند
    • مهدی IR ۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      13 0
      اولا قرار بود تفاوت فروردین خرداد پرداخت شود که نشد حالا میگویند تیر لابد تیر تمام میشود می گویند مرداد و همینطور الا آخر دوما گفتند ۱۵۰۹ میلیارد نیاز است حالا میگویند ۲۰۰۰ میلیارد احتمالا این مبلغ در آینده میشود ۲۵۰۰ همینطوری هی دروغ سر هم میکنند آخرش هم پرداخت نمیشه
    • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      7 0
      انشالله تامین باصطلاح اجتماعی که این واژه را الکی یدک میکشد زودتر نابود شود
    • بازنشسته IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 1
      اقای دهقان کیا ، آیا مدیریت سطوح عالی سازمان تامین اجتماعی اظهارات جنابعالی مبنی بر ورشکستگی را قبول دارد؟ بعد ورشکستگی از نوع ورشکسته به تقصیر یا به تقلب است؟ بعد راه پیشگیری دارد یا نه ؟ چه کمکی از بازنشستگان می تواند برآید؟ نقش شما به عنوان نماینده کانون است یا سخنگوی تامین اجتماعی؟بازنشسته
    • مستمربگیر تامین اجتماعی DE ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 0
      ترخدا بدهی سازمان را از دولت محترم بگیرید والله حق الناس هست و خواهش میکنیم مابه التفاوت فروردین ما با حقوق تیرماه بدهید چون واقعا محتاج هستیم
    • مینا IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 1
      اگر واقعا وضعش خرابه یک میلیون حقوقم هم ببخشم به تامین اجتماعی از گرسنگی نمیرند
      • باز نشسته IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
        0 0
        مینا خانم نیاز نیست شما از حقوق خود ببخشی ،دولت 400هزارمیلیاردی به سازمان تامین ۸ بدهکار است لطفا حاتم طایی نشو ؟؟؟
    • حسین IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 0
      سود دوهزارمیلیارد تومان رابخورید حالشو ببرید
      • IR ۱۷:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
        0 0
        تا کی دروغ کجای دنیا دیدین انقدر حق بیمه رو گرون کنند که شما امسال کردین اون هم دو سه برابر بیشتر خدا لعنتتون کنه اون دست مفتخورهاتونو قطع کنین تامین اجتماعی پول زیاد داره
    • رضا هداوند خانی IR ۱۷:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 0
      آقای دهقان کیا شما کدوم طرفی هستی برادر من تکلیف خودت و ما را روشن کن اینقدر که تو از سازمان حمایت میکنی خود سالاری هم نمی کنه!!!؟؟!!!؟؟!!
    • مرتضی AE ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      باسلام وتشکر از زحمات وپیگیریهای عزیزان کانون بویژه آقای دهقان کیا اولا اگر تامین اجتماعی وضع خوبی ندارد چگونه برای بازنشستگان خودش همسانسازی را صددرصد اجراکرده وحقوقهای آنچنانی به مدیرانشان میدهد ثانیا اگر شستا‌بدست‌وزارتخانه افتاده این خیامت مدیران تامین‌اجتماعی‌برای‌حفظ موقعطت وپست خودشان هستندو
    • مرتضی AE ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 0
      ...وگرنه شرکای که دولت بازتشیتگانش‌را ایرانی نمیداند واز خزانه اعتباری برای اجرای همسانسازی حقوقهایش نمیدهد وزیرش چکاره است که در امورش دخالت کند ًمن‌احترامی‌که برایتان قائل‌هستم عرض گنم که دلسوزیتان برای بازنشستگان بیچاره باشد بهتراست تا تامین اجتماعی ولازم است که دست دولت از انتصاب مدیروتعیین ...
    • مرتضی AE ۱۷:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      ...هیئت امنای تامین اجتماعی گوتاه‌ وامر‌به نمایندگان بازنشستگان (کانونها)واگذار شود باتسکر وقدر دانی از زحماتتان
    • مرتضی،پ AE ۱۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      خدایی خودتون خسته نشدیداینهمه قول وعدههای پوچ میدید،باشعورمابازی میکنید؟آقای دهقان شمابرای منافع خودتون ازآقای سالاری دفاع میکنید،هیچکدام ازمسولین روحانی مفید نبودند،فقط دروغ تحویل مردم میدید، انشاالا دولت آقای رییسی باانتخاب مسولین دلسوز وضع مابهترمیشه، دست مفسدان اقتصادی قطع بشه
    • US ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 0
      درخرداد ۱۴۰۰ به هریک از همکاران شاغل وبازنشسته تامین اجتماعی ۲۲۰۰۰۰هزارتومان کمک معیشت ماه رمضان پرداخت شده واین مبلغ سوای دیگر مبالغ رداختی در غالب جایزه های تحصیلی فرزندان ودیگر تسهیلاتی است که فقط وفقط به همکاران شاغل وبازنشسته سازمان هر ماه پرداخت میگردد.ور شکستگی سازمان توسط سالاری رقم خورده.
    • مستمری بگیر تامین اجتماعی IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      ندادن حق مستمری بکیران از بی کفایتی سالاری ودر خط روحانی بودن است سالاری بابد بروی
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      چراهرروز دروغ می گید هیچگونه هم سان سازی نشده حقوق کسی هم زیاد نشده بسه
    • جانباز بازنشسته IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      جریان چیه دست دولت در هر سازمانی باز بشود مثل بختک زده ورشکسته میشه من نمیگم دولت دزده یقیق دارم دزده 🤷‍♂️
    • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      خدا لعنتتوبکنه اینقدر دروغ نگید یه روز میگی طلب ما وصول شده یه میگی کمبود مالی داری که از دولت وصول کنید خون بدل ما کردین)
    • رحیم IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      تمام ساز ماتها وتهاد ها پر از فراوانی اند دولت بسیار پولدار است خدا به ایرانیا یه لطف دیگری دارد چون شیعه ایم اونایی که راههای پولدارشدت رو بلدند به دیگران یاد نمیدت وخودشونم به انخراف می افتن چون پول رو برای خودشون واطرافیاشون میخان روحانی ودهقان کیا هم فقط پولا رو برای کارمندای دولت وتامین اجتماعی
    • IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      مزایای که بابت اعیاد و بن نفدی به اداریها میدن چطور تامین میشه مهوقه ما چرا پرداخت نمیشه خودشون مفصر اعتراض بازنشسته ها هست
    • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      سی درصد از هر حقوق بگیر پول میگیرن . از هر قراردادی که پیمانکارهای با هر ارگان یا سازمانی مینده ۱۷/۵ درصد قرارداد و بعنوان مفاساحساب بیمه تامین اجتماعی میگیره بدون اینکه در سنوات کسی تاثیر داشته باشه حالا چرا بی پولین . حتما نشتی دارین
    • بازنشسته IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      بایدبازنشسته های تامین اجتماعی به خیابون بریزن اون وقت باذلت وخواری این مسله روحل کنن،بابایعنی چه مگه میشه یه سازمان پول نداشته باشه خودتونیت،
    • حسن اینانلو IR ۱۸:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      ازکارافتاده کلی هستم ۷۰ درصد نقص عضو شدم خالص دریافتی من به چهارمیلیون هم نمیرسه افراد تحت تکفل من پنج نفر هستند دوفرزنددانشجو دارم ۴۵ سال دارم با پدر و مادر پیرکه باید خرج آنها را هم بدم بیستم که حقوقم را واریز میکنن تا سر برج نمیرسه باید بیست روز بی پولی و درد وانتظار بکشم دوفرزنددانشجو دارم
    • ناشناس IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      2 0
      امیدوارم خداذلیل وزمین گیرتون کنه که اینهمه حق وحقوق بازنشسته هارا ضایع میکنید... اقای دهقان نیا با دولت جدید شما هم باید از کانون عزل بشید..
    • مستمری IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      بابا بخدا مارو پیش خانواده همه خارو زلیل کردید بسته ترابخدا چقدر به ماها زلم میکنید از کشوریها یاد بگیرید مفت خوردنو لعنت
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      سلام متاسفانه تامین اجتماعی متناسب سازی که در اردیبهشت اضافه کرده بود در خرداد ماه مبلغ رو کم کرده و براساس تیرماه ۹۹ اضافات رو اعمال کرده لطفا پاسخ بدین چرا؟
    • بازنشسته IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      3 0
      این آقای رئیس کانون بازنشستگان بهتره دیکه حرفی نزنه یاد گرفته وسط برج بگه که قرار بوده اخر این ماه مابه التفاوت فروردین پرداخت بشه بعدش یک روضه بخونه بابت بی پولی تامین اجتماعی و بعدش هم انشالله جور بشه و اینکه شاید هم نشه.مردحسابی جمع کن بساطت را .تامین اجتماعی دندش نرم چشش کور باید جور بکنه .
    • علی پور IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      اقای دهقان کیا هر ماه یه وعده جدید بس شما چکار میکنی چرا باید از جیب بازنشگان پول مربی فوتبال داده شود مگر چه گناهی کردییم از خدا بترسیید چوب خدا صدا ندارد
    • علی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      تامین اجتماعی باید به اندازه درآمدش تعهد و هزینه کند اگر بیشتر بخواهد انجام دهد وارد مقوله دولت رفاه میشویم که با شرایط تحریمی و نداشتن درآمدهای مالیاتی عظیم و مطمئن دچار همین مشکلات میشویم، اگر قرار است بیشتر به سمت دولت رفاه حرکت کنیم نظام مالیاتی را نیز به همان میزان باید گسترش و افزایش دهیم
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      واقعا خجالت آوره پول فروردین را تو تیر ماه نمیتونن بدن. این وام هم سر کاریه و فقط به بازنشستگانی تعلق میگیرد که از بانک مهر حقوق بگیرند ! یعنی یک نوع تبلیغ برای بانکی خاص تا همه حسابها رو منتقل کنن اونجا
    • علی IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      ممنون از اطلاع رسانی شما بزرگوار ، لطفاً به صورت مرتب این موضوع را به گوش مسیولین برسانید
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      ان شاءالله وام سال آینده به اندازه ای باشد که بتواند مشکلی از مشکلات خانواده هارو حل کند
    • زن سرپرست خانواده. با دو پچه بیکار IR ۲۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      اااااای کا ش میشد این ماه ...مابلا تفاوت رو بهمون میدادید ....خیلی سختمونه ....هیچ هیچ پول نداریم ...تا حقوق میگیریم وسط ماه تمام میشه ....خیلی در عذابیم ....خواهش میکنیم این چند روز برامون بریزید ....خدایا هلاک شدیم در این دنیات .....پس کاش ماها بمیریم راحت شیم ....زندگی مرگبار ...
    • رامین نعم الحبیب هستم IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      اگر دست دولت از جیب تامین اجتماعی بیرون بیاد نیازی به اینهمه منت نیست که روی سر حقوق بگیران تامین اجتماعی میزارین
    • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      باسلام چطور از شرکت شستا از جیب بازنشسته ها به مربی فوتبال تیم ملی دادن که ربطی به بازنشسته نداشت آقای تاج و پسرش که این دسته گل را به آب دا ن باید پرداخت میکرد اینم از مملکت اسلامی و بلانسبت شما مسئولین دزد بی لیاقت
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      خدا لعنتتون کنه انقدر اذیت میکنید مردم و یه روز آب نیست روزی چند ساعت برق نیست مابه التفاوت حقوقمنو نمیدن حقوقامون به اون اندازه که باید اضافه میشده نشده قیمت ها وحشتناک یهو بگید بمیرید خدا ازتون نگذره اون دنیا باید جواب بدین
    • محمد IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      ما که حق بیمه و مالیات خود را به موقع پرداخت کرده‌ایم حال از ما بازنشستگان چه توقعی دارید؟!
    • مستمری بگیر IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      6 0
      حق و حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی رو میدید یا بیایم به زور ازتون بگیریم.چطور لشگری و کشوری پولدار بشن واسه بازنشستگان تامین اجتماعی پول بازنشسته ها رو میخواین بکشید بالا!!!!!
    • امیر IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      دهقان کیا همه کاره وبرای بازنشستگان هیچکاره بازنشستگان سرکارگزاشته امیداینکه برای بازنشستگان کاری انجام بده یک سراب بیشترنیست
    • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      برای همه حقوق بگیران گشوری ولشکری پول هست برای دزدیدن پول هست ولی پول معوقات را میخواهند بدهند پول ندارند کمتر دزدید ادم با سواد را مسئول کنید نه ادم احمق کودن را گاه تامین اجتماعی را به این روز بکشاند مدیران و روسا تامین اجتماعی از مفت خورهای ساکت نفت هم بیشتر حقوق ومزایا میگیرند پول مفت
    • خخخخخخخخ RU ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      امیدوارم همه مدیران سازمان به گدایی بیفتند.
    • شهریار پوراحمدی IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      1 0
      سازمان باوضع فعلی مشخصه که به بیراهه میره مگر اینکه راهی برای قطع دست چپاولگران دولتهای چپاولگرپیداکرده باقط دست آنهامجددنفسی تازه کند .
    • حسین IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 0
      باید دستان مدیریت دزدان صندوق بازنشستگان تامین اجتماعی را هرچه زودتر قطع کنیم
    • مریم غ بازنشسته IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      4 0
      سلام وقتی میگیدتامین اجتماعی ..خودش واژه خوبی است..یعنی اجتماعی وجمعی را به دوش کشیدن..ایا پول ها وهزینه سازمان تمام شد باید دیگه حرف از نداری سازمان میزنید یعنی رها شویم وکه چی؟؟بس کنید لطفا این بازیها را بذارید کنار..ایران ما از هرکشوری ثروت مندتر است..ولی چطور پول خودمان را میخواد برگرداند...
    • ناشناس IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      تا دزدان دولت بعدی نیامدن هرچه زودتر مدیران دزد وفاسد را ازصندوق تامین اجتماعی بازنشستگان را بیرون بیاندازید چوندراین دولت همه دروغگو درامدن پس در دولت بعدی همه ساهر وچخوانگو زبان چربی خواهند داشت هرچشنیدیم دروغ بود تا حالا پس انسان خوب در دولتها پیدا نخواهد شد ومیران صندوق همه از دزدان قهار هستن
    • IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      اگر کمی از حقوقهای نجومی و اختلاص و تشریفات نهاد کاخ ریاست جمهور کم شود..براحتی توان پرداخت حقوق کارگر بازنشسته را خواهید داشت..اگر ملت دنبال تجملگرایی سران بودند که شاه بود، دیگر نیازی به انقلاب نبود.
    • محمدی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      سلام آیا پرسنل سازمان تامین اجتماعی هم تفاوت طلبکارند آقای دهقان شما هم آب به آسیاب دشمن میریزید نکنه شما هم احساس خطر کردی که رفتنی هستی
    • ایرانی IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
      0 0
      خاک بر سر هرچی مسئول که عرضه مدیریت ندارن
    • مهدی IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      6 0
      اقای سالاری شما نگران نیروهای دلسوز بعد خودتان نباشید، شما منت بگذارید زحمت را از این دولت کم کنید، دولت بعدی قطعا از شما و امثال شما دلسوز تر است، فقط برییییین از این دولت
    • محمد IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      اینقدرتعریف اقای سالاری رانکن همین ایشان بود که ۸سال پول بازنشسته راداددولت برای خودشیرینی بدهی فوتبال راداد وهزاران ازمورد اگردرست مدیریت میکرد ماهم هیچ مشکلی ندتشتیم ۴ماه ازسال داره میگذره هنوز طلب ماراندادن باابن مدیریت باید هم ورشکسته بشیم چون حق کارگرتوجیب دولت وکسای دیگه میره
    • IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      بخدا آخه با یک میلیون هفصد شصت هزار تومان یک بازنشته با سابقه ۱۴ سال سابقه آن هم چون سابقه من کم بود بخاطر بسته شدن محل کارم این حقوق را در فروردین ۱۴۰۰ به قول خودشان همسان سازی هم شده ...وووووای ..خودشان را بجای من چطور از شرمندگی خانواده را تعمول میکنند ...بخدا بد دردی هست یک مرد شرمنده خانواده
    • مازیار IR ۰۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      اقای دهقان کیا فعلا تا الان واسه تو بد نشد اگه راست میگی فیش حقوقت بزار همه ببینن. نگرانی بعدی واسه خودته نه بازنشسݓگان. دولت بعدی هرچی باشه بهتر از دولت روحانی ومدیران بخورش
    • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      ازسهام،هپکو‌به،بازنشستگان‌هرکس.میخاهد،به،جای،،،،مابهالتفاوت،هقوق،بدهین
    • IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      مگر دسته چک میخواهد بگیرد وضمنا مگر ضامن محکم‌تر از یک بازنشسته هست من بازنشسته نیستم ولی یک هم وطن هستم ، آنقدر بهانه جویی نکنید برای رضای خدا
    • ناشناس ۱۴۰۰ IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      بهتر نیست مسئله مالی سازمان تامین اجتماعی یه مقدار کم هم شده برای همه شفاف سازی شود.
    • حق شناس IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      مگه بازنشسته های لشکری کشوری چه فرقی با بازنشسته های تامین اجتماعی دارند که همیشه سر ترند....وهمه چیز برای آنهاست.
    • محسن IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      حقوق نجومی می گیرید بعد چندرغاز به بازنشستگان می دهید آه و واویلا برا چی؟
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      برای گرفتن مابه التفاوت فروردین فقط تجمع سراسری نیاز هست
    • احمد رضا خسروی IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      از ریاست محترم تامین اجتماعی خراسان رضوی عاجزانه التماس دارم با اینکه در کارخانه دستم داخل دستگاه چرخ گوشت رفت واز سال ۱۳۸۲ سابقه بیمه دارم چرا با دو فرزند از اردیبهشت ماهی ۸۷۰ تومان واریز میشود خواهشمندم اقدامات لازم را مبذول فرمایید. با تشکر فراوان احمد رضا خسروی.
    • احمد IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      حقوق حقه بازنشستگان را چرا پرداخت نمی کنید مانند حق ایثارگری که دیگر ارگان ها به بازنشستگان خود می دهند
    • حسین سوهانک IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      هر ساله تامین اجتماعی حقوق حداقل بگیران را طبق مصوبه شورایعالی بالا میبرد ولی سایر سطوح بگیران را کمتر اضافه میکرد و حقشان را میخورد. در فروردین ماه ۷۵ درصد این عقب افتادگی از تورم طی ۵ سال گذشته متناسب سازی شد و قرار است ۱۰۰ درصد شود طبق مصوبه دولت و مجلس
    • مستمری بگیر تامین احتماعی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      ورشکستگی صندوق .... جز فساد ، فساد باز هم فساد نهادینه شده و عدم داشتن مدیران عامل دلسوز ، باوجدان توجیه دیگری ندارد .
    • مستمری بگیر تامین احتماعی IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      جناب دهقان کیا لطفا بفرمائید نماینده کانون بازنشستگان هستید یا نماینده و سخنگوی تامین اجتماعی
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      ایشان یک حرف عجیب زده است من متقاصی وام ۷ملیونی نباید قبلا صامن کسی شده باشم یعنی چی ۷ملیون وام صروزی دارم می گیرم وازحقوق ماهیانه من کسر می شود این حرف که من صامن کسی قبلا نبوده باشم ازحرفهای عجیب وعریب ومن دراوردی است
    • حد اقلی بگیر هستم IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      اگه مسلمونین بدادما حداقلی ها هم برسین پس ما با این گرونی ومشکلات وحقوق کمتر از مستمریها چکار کنیم دادمون رو به کی بگیم جز خدا
    • ناشناس IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      لطفنا‌بدور‌بری‌تون‌نکاه‌‌کنید‌به‌بینید‌چه‌کسانی‌حوقوق‌مفت‌بدون‌زحمت‌مکیرد‌الان‌مد‌شده.تاپدر‌مادر‌فوت‌میکند‌یک‌طلاق.توافقی‌وبعد‌صیقه‌دوباره‌زندکی‌وحوقوق‌خوب‌مشود‌باز‌نشته
    • RO ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۷
      0 0
      ریس جدید هم مثل قدیم و فرقی نداره اقایون
    • ف ج IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      0 0
      لطفا فکری هم به حال کسانی که با سنوات کم بارنشسته شده‌اند داشته باشید من ی بازمانده با حقوق ۱۲۰۰۰۰۰مجبور م زندگی کنم شما را به خدا قسم میدم فکری به حال ما بکنید
    • بازنشسته IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
      0 0
      همش دروغ،شما گردش پول تامین اجتماعی رو در روز در نظربیاریدببینید چقدر زیاده،اونوقت میگن تامین اجتماعی پول نداره،ارگان پول داره گدا
    • الف - الف IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      0 0
      سلام ، با کانون تامین اجتماعی شهر محل سکونت تماس گرفتم گفتند تیرماه واریز نمیشود چون سازمان بودجه ندارد و به اداره کل تهران زنگ بزنید که اینکار را کردم متاسفانه هیچ اتاقی به تلفن جواب نداد ، فقط باید خودمان متحد شده و اقدام کرده و حقمان را بگیریم وگرنه کم کم حقوقمان را هم نمیدهند
    • علیرضا IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۹
      0 0
      آخر بی حیثیتها اگر پول ندارید چرا وام میدهید اگر دارید اول حق قانونی من بازنشسته را بدهید معلوم است که وقتی عده ای مفتخور با عناوین مختلف حقوقهای بی در وپیکر میگیرند معلوم است که کارگر به حقش نخواهد رسید دهقان کیا تو هم بنشین هی دروغ بگو این ما آن ماه خودتان هستید سود 10 در صد 2000 میلیارد؟؟؟؟!!!!
    • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
      0 0
      اگر بینی که نابینا تو چاه است اگر خاموش بنشینی گناه است