۱۷ تیر ۱۴۰۰، ۱۳:۳۳

با حضور استاندار کرمانشاه انجام گرفت؛

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شهرستان دالاهو

آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شهرستان دالاهو

کرمانشاه- عملیات اجرایی ساخت بیمارستان شهرستان دالاهو در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر امروز با حضور هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه و مجتبی بخشی پور نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استان کرمانشاه عملیات اجرایی ساخت بیمارستان دالاهو آغاز شد.

هوشنگ بازوند در این مراسم اظهار کرد: در زمان زلزله سال ۹۶ مردم شهرستان دالاهو خدمات داوطلبانه ارزنده‌ای داشتند و در بازدیدها این مطالبه از سوی مردم برای دسترسی به مرکز درمانی در شهرستان مطرح شد.

وی افزود: امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم دالاهو برای دسترسی به خدمات درمانی هستیم که با وجود مشکلات اعتباری و محدودیت‌های تخصصی با پیگیری مجدانه نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس شورای اسلامی و همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و مطالبه‌گری مردم عملیات اجرایی این طرح درمانی امروز آغاز شد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اعتبار این پروژه تصریح کرد: عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان دالاهو در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ متر مربع و اعتبار ۲۱۳ میلیارد ریال انجام خواهد گرفت.

بازوند با تقدیر از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه برای تسریع در انجام فرآیندها و آغاز سریع عملیات اجرایی بیمارستان شهرستان دالاهو گفت: پیمانکار پروژه مشخص شده و سایر اعتبارات لازم نیز تا ۳۰ روز آینده اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 5253259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha