۲۵ تیر ۱۴۰۰، ۱۵:۲۱

امام جمعه بیله سوار خواستار شد؛

تسریع در اعلام منطقه آزاد تجاری به مرکزیت بیله سوار

تسریع در اعلام منطقه آزاد تجاری به مرکزیت بیله سوار

بیله سوار - امام جمعه بیله سوار گفت: درخواست ما از مسئولین کشوری و استانی تسریع در ایجاد و اعلام منطقه آزاد تجاری اردبیل به مرکزیت شهرستان بیله سوار است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جابر عزیزی در خطبه‌های نماز جمعه بیله سوار با بیان اینکه تنها وجه تمایز حکومت ما با سایر کشورها حکومت اسلامی است اظهار کرد: انقلاب ما بر اساس اسلام و عدالت اسلامی استوار است و ما پس از گذشت چندین دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، امروزه شاهد پایمال شدن حق و حقوق این خطه مرزی در بحث مرکزیت منطقه آزاد تجاری هستیم.

وی با اشاره به حمایت‌های مردم شهرستان مرزی بیله سوار از نظام مقدس جمهوری اسلامی افزود: مردم شهرستان بیله سوار در تمامی صحنه‌های انقلاب حضور پرشور داشته و اخیراً نیز حضور ۶۸ درصدی مردم این خطه مرزی در پای صندوق‌های رأی تأییدی بر این ادعا است.

خطیب جمعه بیله سوار در ادامه تصریح کرد: تنها خواسته ما تسریع بحث منطقه آزاد تجاری است و ما از مجمع نمایندگان استان اردبیل می‌خواهیم از مانع تراشی دست برداشته و سریعاً مرکزیت آزاد تجاری را در شهرستان بیله سوار توسط مسئولان کشوری و استانی افتتاح کنند.

وی خاطرنشان کرد: تسریع و ایجاد منطقه آزاد تجاری به مرکزیت شهرستان بیله سوار حق حیات این شهر مرزی است و هر گونه خیانت در این حق، مساوی با روز مرگ بیله سوار خواهد بود.

حجت الاسلام عزیزی به ۲۶ تیرماه سال‌روز تأسیس نهاد مقدس شورای نگهبان اشاره کرد و گفت: عظمت و جایگاه شورای نگهبان به گونه‌ای است که همیشه و در همه زمان از سوی دشمنان خارجی و معاندین داخلی سیل تخریب‌ها به سوی آنها نشانه می‌رود و این نشان دهنده جسارت و عظمت قابل تحسین این نهاد مقدس است.

وی در پایان به تحلیل سیاسی منطقه پرداخت و گفت: هم اکنون بخش زیادی از مناطق افغانستان توسط طالبان اشغال شده است و این بحران به خوبی نشان داد که آمریکا که ادعا می‌کرد چندین سال است دارای پایگاه نظامی و در جهت مبارزه با تروریسم تلاش می‌کند، به تعبیری دولت آمریکا، ایجاد کننده و محرک اصلی طالبان در افغانستان بوده است.

کد خبر 5259096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امین بیدل IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۵/۰۶
      1 0
      منطقه آزاد با عنایت به وجود زیرساخت مناسب حق بیله سوار بوده واز تمامی منتقدان این حوزه استدعا دارم با یک سفر به این شهر مرزی پتانسیل بالقوه و بالفعل این شهرستان منجمله پایانه مرزی. گمرگ .بازارچه مرزی. هموار بودن زمین و حاصلخیز آن. وجود مرزی امن برای سرمایه گذران.بلعینه مشاهده نموده وبه دوراز فضای تع
    • امین بیدل IR ۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۸
      1 0
      تعصب و احساس قضاوتی منطقی داشته باشند. دومین ملاک وجود بازارچه مرزیست که نقش بسزایی در ورد ارز به کشور عزیزمان ایران دارد چه بسا روزانه درحدود سه هزار نفر تا پنج هزار نفر از اتباع آذری از این شهرستان خرید میکنند شما منتقدان عزیز میتوانید نقش بیله سوار و حجم صادرات چمدانی بیله سوار را در مقیاس اقتصاد
    • امین بیدل IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۶
      0 0
      اقتصاد ایران بررسی کنید این شهرستان بیشترین حجم صادرات چمدانی کشور را به خود اختصاص داده. دوستان با سرچ در اینترنت وکلید واژه صادرات چمدانی در بیله سوار میتوانند بحقانیت این شهرستان ایمان بیارند.در آخر ضمن تشکر از همه مسولین و ریش سفیدان شهرم که در تصویب مرکزیت منطقه آزاد به محوریت بیله سوار تلاش کر