۱ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۲۰

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان:

اعتراضات را باید از راه های قانونی دنبال کرد

اعتراضات را باید از راه های قانونی دنبال کرد

اهواز ـ رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به اینکه باید اعتراضات را از راه‌های قانونی دنبال کرد، گفت: همه افراد اشد مجازات را برای اغتشاشگران وقایع اخیر درخواست دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمدعلی جزایری پیش از ظهر امروز جمعه در مراسم تشییع شهید مدافع وطن ضرغام پرست در محل مسجد فاطمة الزهرا ستاد فرماندهی انتظامی خوزستان اظهار کرد: با مرگ شهدا در حقیقت آنها در راه خدا زنده‌تر می‌شوند و مهمان خدا هستند؛ نباید فکر کنیم که شهدا مرده‌اند بلکه راه آنها تداوم دارد.

وی افزود: طی روزهای اخیر روحانیون هم برای حل مشکل آب در صف مقدم اعتراض بودند و مطالبه آنها از دولت رفع هرچه سریع‌تر این مشکل بود.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان تصریح کرد: ولی این شهید والامقام به چه جرم و گناهی به شهادت رسید؛ آن شهید حتی اسلحه نداشت یعنی اینقدر خبیث و بدجنس بودند که این افراد با دست خالی او را به شهادت رساندند.

آیت الله جزایری با اشاره به اینکه برخی افراد به عنوان جاسوس دشمن به دنبال اغتشاش هستند، ادامه داد: اینها ستون پنجم دشمن هستند و به آنها هشدار می‌دهم که توبه کرده و به دامن ملت بپیوندند وگرنه مجازات جاسوس و عامل دشمن در شرع مقدس اسلام بسیار سخت و محارب محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اینکه اغتشاشگران ستون پنجم دشمن بین مردم دست به ایجاد ناامنی زدند، بیان کرد: طی این راه غلط از سوی جاسوسان نتیجه‌ای به غیر از اشد مجازات به دنبال ندارد؛ حتی شیوخ عرب نیز آنها را محکوم کردند و گفتند که این افراد از ما نیستند و باید مجازات شوند.

رئیس حوزه‌های علمیه خوزستان با اشاره به اینکه اگر اعتراضی باشد می‌توان از راه‌های قانونی آن را مطالبه کرد، گفت: شخصیت‌های دانشگاهی و نخبگان هم درخواست برخورد با اشد مجازات را برای این اغتشاشگران دارند.

کد خبر 5263919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha