۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۰۱

دادستان اشکذر مطرح کرد؛

گام بلند دستگاه قضا در حمایت از تولید داخلی

گام بلند دستگاه قضا در حمایت از تولید داخلی

یزد - دادستان عمومی و انقلاب با اشاره به ورود دستگاه قضائی برای حل مشکلات واحدهای صنعتی گفت: دستگاه قضا گامی بلند در راستای حمایت از تولید داخلی برداشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد زارع بیدکی پیش از ظهر یکشنبه در بازدید از یکی از واحدهای تولید کاشی و سرامیک در شهرستان اشکذر با اشاره به اینکه این بازدید با هدف بررسی چگونگی فرآیندهای تهیه و تولیدِ انواع محصولات کاشی و سرامیک همچنین اجرای حقوق کار انجام شد، اظهار داشت: اقدامات تولیدی این کارخانه متناسب با نیاز جامعه و دنیا و به صورت استاندارد و با بهره گیری از به روزترین نوآوری های موجود انجام می‌پذیرد.

وی تصریح کرد: حمایت از تولید و تحقق شعار سال و اتخاذ تصمیمات لازم در این رابطه یک امر کاملاً ضروری و لازم است که در این راستا دادستانی از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نخواهد کرد.

زارع بیدکی، تحقق امر حمایت از تولید داخلی و رفع موانع تولید را در عمل میسر دانست و افزود: دستگاه قضا حمایت از تولید و مانع‌زدایی را وظیفه ای برای خود می‌داند و با اقدامات مؤثر در این رابطه این امر مهم را تا جای ممکن محقق می سازد.

وی، دو اصل رعایت مسائل زیست محیطی و اجرای حقوق کار را در کارخانه ها و مراکز صنعتی ضروری و مهم دانست و عنوان کرد: رفع آلایندگی های زیست محیطی به منظور رعایت کردن انفال و صیانت از حقوق عامه مردم همچنین رفع موانع حقوق کار مورد تاکید است.

دادستان اشکذر اظهار داشت: بر اساس منویات و پیگیری‌های مجدانه رئیس دستگاه قضا، زمینه های بسیار خوبی برای حل مشکلات واحدهای اقتصادی فراهم شده و پرچم حمایت از تولید در قوه قضائیه برافراشته شده است.

کد خبر 5265252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • سیدحسین عقیلی IR ۲۱:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۶/۱۹
      0 0
      سلام وادب اینجانب چندین اختراع دارامیباشم ولیکن یکی ان۶۰درصد ساخت پیشرفت ومدت۲سال است درخواست وام نمودم وسلسه مراتب طی نمودم تاگنون موفق نشدم وخداگواه است ۵۰ملیون باسود۱۸ آزاد دریافت ولی چگونه میشود تولیدنمایم وجواز تاسیس دریافت نموده ام استدعادارم حقیرراراهنمایی نمائید موفق باشید ارادتمند عقیلی