۱۲ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۰۶

با حضور سفیر جمهوری اسلامی ایران بررسی شد؛

پیگیری مشکلات هموطنان مقیم بریتانیا توسط انجمن اسلامی دانشجویان

پیگیری مشکلات هموطنان مقیم بریتانیا توسط انجمن اسلامی دانشجویان

مشکلات هموطنان مقیم بریتانیاتوسط انجمنهای اسلامی دانشجویان با حضور سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا بررسی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیرو دریافت نامه‌ها و درخواست‌هایی از برخی از دبیران انجمن‌های عضو مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا در خصوص پیگیری مشکلات کنسولی و امور دانشجویان و هموطنان مقیم بریتانیا و با پیگیری مجمع انجمن‌های اسلامی دانشجویان منطقه بریتانیا جلسه‌ای به این منظور برگزار شد.

جلسه مذکور ۳۰ جولای در سفارت جمهوری اسلامی ایران واقع در لندن و با حضور محسن بهاروند سفیر جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا، سید مهدی حسینی متین کاردار سفارت جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا و دبیران فوق الذکر برگزار شد.

در این جلسه دبیران انجمن‌ها ضمن عرض تبریک و خیر مقدم به بهاروند به مناسبت انتصاب ایشان به عنوان سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا، جهت آگاه سازی بهاروند از مشکلات موجود در بخش کنسولی و سفارت توضیحاتی ارائه نمود.

بهاروند نیز نسبت به اقدامات پیشرو جهت حل مشکلات و روش‌های جدید نظارت بر روی بخش کنسولی، توضیحاتی ارائه نمود.

پس از تبادل نظرات در مورد مشکلات موجود، دبیران انجمن‌ها برای حل این مشکلات با استفاده از ظرفیت انجمن‌های اسلامی و دانشجویان راهکارهایی را به سفیر محترم جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا ارائه کردند.

بهاروند نیز ضمن استقبال از راه کارهای پیشنهادی و تشکر از دبیران برای دغدغه مندی و پیگیری موضوعات مطرح شده، قول بررسی، پیگیری و حل مشکلات را به کمک ظرفیت عظیم دانشجویان مؤمن و انقلابی اعلام کرد. همچنین سفیر جمهوری اسلامی ایران در بریتانیا دعوت دبیران انجمن‌ها جهت حضور در مراسم‌ انجمن‌ها و دیدار با دانشجویان و ایرانیان شهرهای مختلف در بریتانیا را پذیرفت.

کد خبر 5270868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha