۱۴ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶

فرماندار لامرد:

زیر ساخت ها متناسب با توسعه لامرد نیست/ وحدت باعث پیشرفت است

زیر ساخت ها متناسب با توسعه لامرد نیست/ وحدت باعث پیشرفت است

لامرد - فرماندار لامرد گفت:زیرساخت ها متناسب با توسعه شهر لامرد نیست و پروژه های عظیم صنعتی را که بخشی از درآمد ملی نیز به آن وابسته است باید به جد دنبال شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین شبانی نژاد بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه تحلیف، و انتخاب هئیات رئیسه جدید شورای اسلامی شهر لامرد ضمن عرض تبریک به اعضای شورای ششم اظهار کرد: قانون مداری و مردم داری را سرلوحه کارتان قرار دهید و امیدواریم مبلمان شهری لامرد متحول شود، و دولت آیت الله رئیسی نیز روند مثبتی در عرصه بین المللی نیز داشته باشد.

وی به حضور ۷۴ درصدی مردم شهرستان لامرد در پای صندوق‌های رأی اشاره کرد و گفت: حضور مردم لامرد در کل استان فارس نمونه بود و هر ۱۰۰ روستا و هر ۶ شهر نیز انتخاباتی پرشور برگزار کردند.

شبانی نژاد در ادامه سخنان خود خطاب به اعضای شورای جدید لامرد اظهار کرد: زمان به زودی سپری می‌شود و کسانی می‌توانند ماندگار باشند که هر لحظه از این زمان استفاده کنند و به حواشی، و اتفاقات کاری نداشته باشید، و در سال ۱۴۰۰ نیز سرشماری جدید خواهیم داشت.

او گفت: همه مردم لامرد انتظار دارند که شهر را متحول کنید، و با یک رویکردی جدید ورود کنید. وی افزود: خیلی از اومورات شهری نیازی به بودجه ندارد و با برنامه ریزی می‌شود کارها را پیش برد.

نماینده عالی دولت در شهرستان لامرد اظهار کرد: درب شورا را به روی مردم بازکنید زیرا مردم ولی نعمتان ما هستند، و توصیه من به شما این است که چون شما از مردم رأی گرفتید نباید فراموش کنید که مدیون خداوند و مردم هستید و این نکته اساسی است و اگر نمی‌توانید کاری را انجام دهید، حداقل به حرف مردم گوش کنید.

فرماندار لامرد تصریح کرد: زیرساخت‌ها متناسب با توسعه شهر لامرد نیست و شهر لامرد و پروژه‌های عظیم صنعتی که بخشی از درآمد ملی نیز به آن وابسته است در شهرستان لامرد است و باید به جد دنبال کرد. او گفت: شورای جدید باید برنامه مدون و حساب شده داشته باشد، و برای رسیدن به این هدف مهم، تعامل با دستگاه‌های نظارتی و مراکز صنعتی نیز در دستور کار قرار دهید.

وی گفت: برای رسیدن به تعامل، باید با جدیت ورود کنید و با هر مصوبه‌ای به صورت انفرادی اظهار نظر کنید و نباید در رأی گیری ها کدورت داشت و هر کس حق یک رأی دارد و این کدورت‌ها و اختلاف‌ها در شورا باعث عقب ماندگی شهر، و شورای شهر خواهد شد.

فرماندار لامرد افزود: نباید مصوبات شورا به اسم شخص تمام شود و مصوبات شورا باید به تصویب کمیته انطباق نیز برسد.

شبانی نژاد تصریح کرد: به اندازه سهم خود در شورا قول دهید و نظرات را به صحن شورا بیاورید و مصوب کنید و اگر اختلافاتی هست، در خود شورای شهر حل کنید.

وی گفت: هماهنگ کردن نیروهای شهرداری با شورا را در دستور کار قرار دهید و مسولیت‌ها را متناسب با توانایی افراد به آنان واگذار کنید.

او با اشاره به اینکه از سرمایه گذران بومی جهت سرمایه گذاری در شهر لامرد دعوت شود، افزود: در شورای ترافیک شهرستان نیز، نماینده‌ای از طرف شورا حضور دارد، که باید افق شهر لامرد را مشخص کرد، و به معماری نوین اسلامی که نیاز به سیاست گذاری جدید دارد را دنبال کنید.

وی در پایان اظهار کرد: شورای جدید به دنبال پارکینگ نوین باشد و با بخش خصوصی وارد مذاکره شوید.

کد خبر 5274545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha