۱۸ مرداد ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷

طراحی و تولید تخصصی سجاده فرش مسجد و فرش تشریفات

طراحی و تولید تخصصی سجاده فرش مسجد و فرش تشریفات

شرکت سجاده فرش سجاده نقش، یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده انواع فرش سجاده ای، فرش تشریفات، سجاده فرش و مواردی از این قبیل است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، طراحی تخصصی و تولید فرش سجاده‌ای با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت از ویژگی‌های منحصر به فرد این شرکت سجاده فرش است. با وجود دارا بودن بیش از ۱۰۰ طرح مجزا، با رنگ بندی، شانه و تراکم متنوع، برای فرش نمازخانه و مسجد این شرکت این امکان را به مشتریان عزیز می‌دهد تا فرش تشریفات یا فرش محرابی را با سلیقه‌ی خود طراحی کنند و یک طرح از تلفیق طرح‌ها طبق سلیقه خود داشته باشند.

کاربرد و مزایای فرش سجاده‌ای:

۱) سجاده فرش در مسجد باعث یکپارچگی محیط مسجد و زیبایی بیشتر می‌شود.

۲) فرش سجاده‌ای باعث نظم گرفتن صف‌های نمازگزاران می‌شود.

۳) فرش‌های سجاده‌ای تشخیص قبله را برای نمازگزاران بسیار تسهیل می‌کند.

۴) به علت طرح‌های هنری اسلامی که سجاده فرش‌ها دارند فضای معنوی و در عین حال دل نشینی به فضای مسجد می‌بخشند.

۵) ترمیم، تعویض، حمل و جابجایی و شستشوی فرش‌های سجاده‌ای محرابی و فرش تشریفات به دلیل رولی بودن بسیار آسان است و با کمترین هزینه صورت می‌گیرد.

۶) قیمت فرش‌های سجاده‌ای نسبت به سایر فرش‌های ماشینی نمازخانه و … بسیار به صرفه تر است.

۷) فرش سجاده‌ای قابلیت بافت به هر اندازه‌ای را دارد لذا برای مکان‌هایی که شکل هندسی منظم ندارند انتخاب بسیار خوبی است.

۸) سجاده فرش محرابی و فرش تشریفات رنگ بندی متنوع و طرح‌های بسیار جذابی دارد که می‌توان متناسب با فضای مسجد آنها را انتخاب کرد.

۹) طرح‌های ساده و در عین زیبا بودن باعث پرت نشدن حواس نماز گزاران می‌شود.

طراحی و تولید تخصصی سجاده فرش مسجد و فرش تشریفات

فرش سجاده‌ای و فرش تشریفات در مکان‌های مختلف کاربردهای زیادی دارند از جمله مواردی که می‌توان به آنها اشاره کرد: فرش مسجد، سجاده فرش نمازخانه مدرسه، فرش نمازخانه ادارات و سازمان‌ها، مراکز نظامی و انتظامی، مراکز بهداشتی و …، سجاده فرش حسینیه‌ها، فرش تشریفات هتل‌ها، فرش قرمز تشریفات، فرش راه پله و...

این شرکت دارای بیش از ۱۰۰ نمونه کار از فروش فرش سجاده برای مساجد و نمازخانه‌های سراسر ایران است. برای انتخاب راحت تر و بهتر مشتریان همه این نمونه کارهای سجاده فرش مسجد در سایت این شرکت قرار گرفته‌اند.

طراحی و تولید تخصصی سجاده فرش مسجد و فرش تشریفات

ارائه ضمانت نامه کیفیت:

در این شرکت با هدف تولید فرش‌های سجاده‌ای با بالاترین کیفیت، سجاده فرش از نخ ۱۰۰ درصد آکرلیک و هیت ست بافته می‌شود. در این راستا تمامی فرش‌های سجاده‌ای این شرکت دارای ضمانت نامه کیفی برای مواد اولیه و بافت هستند. لازم به ذکر است در صورت درخواست مشتری فرش سجاده‌ای محرابی و تشریفات با نخ ورجین نیز بافته می‌شود.

ارسال و نصب فرش‌های سجاده‌ای:

نصب فرش سجاده‌ای باید توسط یک فرد با تجربه انجام شود زیرا در جهت پوشش کامل فرش روی کف مسجد باید قسمت‌هایی از فرش، دقیق و به اندازه برش و دور دوزی شوند. تا هم زیبایی و نظم و هم طول عمر فرش محرابی و فرش تشریفات بیشتر شود.

به دلیل بالا بودن متراژ فرش مسجد و فرش نمازخانه و سختی نصب و جابجایی آنها، شرکت سجاده نقش حمل و نقل و نصب فرش‌های سجاده‌ای را برای مشتریان به نحو احسن توسط پرسنل مجرب انجام می‌دهد تا گامی در جهت تسهیل و رضایت مشتریان خود برداشته باشد.

قیمت فرش سجاده‌ای:

شرکت سجاده فرش با بیش از دو دهه تجربه و کار مداوم در زمینه تولید فرش سجاده‌ای، دارای قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بالاتر نسبت به رقبا می‌باشد. این شرکت تنها شرکتی است که بروزترین و آخرین قیمت فرش سجاده‌ای را در سایت خود قرار می‌دهد.

با وجود شرایط سخت اقتصادی و ضربه خوردن کسب و کارها به خاطر بیماری کرونا شرکت سجاده نقش شرایط ویژه‌ای را برای خرید فرش نمازخانه و مسجد فراهم کرده است.

همچنین شرکت سجاده نقش علاوه بر فروش فرش مسجد، تولید کننده انواع فرش کناره، فرش پادری فرش راهرو، فرش درب ورودی تشریفات، پشتی، فرش گلیم برای آشپزخانه مساجد و حسینیه‌ها و فرش یکپارچه مسجد نیز می‌باشد.

برای خرید و مشاوره فرش سجاده‌ای یا فرش تشریفات می‌توانید از طریق شماره‌های زیر با ما در ارتباط باشید:

۰۳۱۵۴۷۵۰۲۰۰-۱

۰۹۱۳۱۶۱۷۰۶۶

همچنین می‌توانید برای دیدن محصولات و نمونه کارهای سجاده فرش به آدرس سایت شرکت سجاده نقش کاشان به نشانی زیر مراجعه کنید:

https://www.sajadehnaghsh.com

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5277186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha