۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۱۷

تلاش برای آموزش حضوری؛

دانشجویان استان بوشهر شهریورماه واکسینه می‌شوند

دانشجویان استان بوشهر شهریورماه واکسینه می‌شوند

بوشهر- رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر از تلاش برای آموزش حضوری و نیمه حضوری در دانشگاه‌های استان خبر داد و گفت: دانشجویان استان بوشهر شهریورماه علیه کرونا واکسینه می‌شوند.

عبدالمجید مصلح در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به منظور واکسیناسیون دانشجویان استان بوشهر مقدمات کار انجام شده و عملیات واکسیناسیون شهریورماه آغاز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان بوشهر دوز اول واکسن کرونا را در تاریخ ۱۴و ۱۵ مرداد ماه دریافت کرده‌اند و در زمان مقرر دوز دوم هم به آنها تزریق می‌شود.

رئیس دانشگاه خلیج فارس بوشهر بیان کرد: لیست دانشجویان استان با هماهنگی با دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان گردآوری و به مراجع ذیربط ارسال شده و واکسیناسیون از شهریورماه به اولویت مقطع و سال ورودی دانشجویان استان شروع می‌شود.

وی‬ ادامه‬ داد: با شیوع و همه‏ گیری ویروس کرونا و همزمان با وضعیت فوق‬ ‏العاده در کشور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان‬ بوشهر شیوه آموزش خود را از آموزش حضوری به آموزش مجازی تغییر دادند.

مصلح افزود: به منظور ارتقا کیفیت آموزش، دغدغه بازگشت به آموزش حضوری و نیمه حضوری موجب شد که ستادِ از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان از مهرماه ۱۴۰۰ در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری تشکیل شود و سیاست‌های لازم تدوین شده است.

رئیس دانشگاه خلیج فارس اضافه کرد: در استان بوشهر نیز اقدامات لازم برای آموزش حضوری و نیمه حضوری برنامه ‏ریزی شده و در حال اجرا است.

کد خبر 5279465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha