۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۴:۵۳

امام جمعه بوشهر:

اقلام دارویی مورد نیاز برای مقابله با کرونا در بوشهر تامین شود

اقلام دارویی مورد نیاز برای مقابله با کرونا در بوشهر تامین شود

بوشهر- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اقلام دارویی مورد نیاز برای مقابله با کرونا در استان بوشهر تامین شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت کرونایی در استان اظهار داشت: بسیج همه امکانات و ظرفیت‌ها برای پیشگیری از کرونا و کمک به درمان بیماران کرونایی اهمیت بسیار زیادی دارد.

وی اضافه کرد: از فرماندهان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان صمیمانه تشکر می‌کنم که دستور داده و تمامی بیمارستان‌های ارتش جمهوری اسلامی و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اختیار مردم عزیز و بیماران کرونایی قرار گرفت.

امام جمعه بوشهر افزود: همچنین از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) نیز برای تأمین برخی از اقلام دارویی، درمانی و تشخیصی تقدیر می‌کنم.

وی تاکید کرد: از تمامی مراکز خیریه و خیرین محترم و نهادهای قانونی و مردمی تقاضا دارم به اشکال مختلف به کمک کادر درمان آمده و در خدمت مردم گرانقدر استان باشند.

آیت‌الله صفایی بوشهری ادامه داد: از مسئولان ستاد مقابله با بیماری کرونا در استان می‌خواهم تمامی مراکز درمانی و داروخانه‌ها را مجهز کرده و اقلام درمانی و دارویی تأمین کرده و در دسترس مردم گرانقدر به راحتی قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا تمامی مصلاهای جمعه و مدارس حوزه علمیه در شهر بوشهر و سراسر استان در اختیار ستاد مقابله با بیماری کرونا و در خدمت به مردم عزیز قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان بیان کرد: راه حسین علیه السلام همان صراط مستقیم الهی است که نتیجه آن، سعادت در دنیا و رستگاری در آخرت است.

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب در مورد مقابله با کرونا گفت: آزمایش‌های تشخیص بیماری باید وسیع و رایگان باشد و مشکل شبکه توزیع دارو حل شود و واکسن از راه واردات و تولید داخل به هر شکل ممکن برای همه مردم تأمین شود.

صفایی بوشهری افزود: مردم عزیز نیز شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند و در مجالس حسینی تمامی امور بهداشتی مراعات و مساعدت‌های معیشتی به مردم آسیب‌دیده اجرا شود.

وی اظهار داشت: از همه هیئات مذهبی و مساجد استان بوشهر تقاضا دارم در تمامی مراسم و برنامه‌ها به ویژه روز تاسوعا و عاشورای حسینی تمام موازین بهداشتی را اجرا کنند.

کد خبر 5280277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha