۲۲ مرداد ۱۴۰۰، ۱۵:۵۳

امام جمعه چهارباغ:

سفیر انگلیس خبیث را تنبیه کنید

سفیر انگلیس خبیث را تنبیه کنید

چهارباغ - امام جمعه چهارباغ گفت: سفیر انگلیس خبیث که سابقه امنیتی دارد، در آغاز مأموریتش باید به شدت تنبیه شود تا مراقب رفتارش باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین قادر محمدی ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه چهارباغ اظهار کرد: حادثه کربلا صفحه دیگری هم دارد که قهرمان آن امام حسین (ع) است. آنچه در این صفحه می‌گذرد، حماسه و افتخار و نورانیت است، آنجاست که بشریت حق دارد به خود ببالد.

وی بیان کرد: رسیدگی به‌معیشت عمومی مردم و به‌صورت مشخص حل مشکل گرانی باید یکی از سرفصل‌های اصلی برنامه‌ی اقتصادی دولت جدید باشد.

امام جمعه چهارباغ تصریح کرد: عزاداران حسینی رعایت موازین بهداشتی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص انتشار یک عکس توسط سفیر انگلیس در کنار سفیر روسیه که خواسته یا ناخواسته، روزهای اشغال و تحقیر ملت ایران را یادآوری کرد، باید گفت سفیر انگلیس خبیث که سابقه امنیتی دارد، در آغاز مأموریتش باید به شدت تنبیه شود تا مراقب رفتارش باشد.

حضور آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور در بین مردم امیدآفرین است

وی با بیان اینکه🔆حضور آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور در بین مردم امیدآفرین است، گفت: امیدواریم با انجام اقدامات جهادی شاهد حل مشکلات کشور و مردم باشیم.

محمدی اظهار کرد: بر اساس ماده ۸ اساسنامه، تشکیلات و سازمان دهیاری‌ها انتخاب سرپرست دهیاری بر عهده شوراها قرار داده شده است، حال سوال اینجاست ارسال صورتجلسه انتخاب یکی از کارمندان دهیاری به بخشداری‌ها به‌منظور صدور حکم انتصاب وی به سمت سرپرست دهیاری که به نظر می‌رسد مغایر هدف و حکم مقنن بوده و موجب تضییع حقوق شهروندی می‌شود بر چه اساسی صورت می‌پذیرد؟

وی ادامه داد: این در حالی است که مثل همین قانون در خصوص سرپرست شهرداری‌ها جاری بوده و بر اساس قوانین و رأی دیوان صدور حکم وی را برعهده شورا قرار داده است.

مصلای نماز جمعه چهارباغ را در اختیار ستاد کرونا قرار می‌دهیم

امام جمعه چهارباغ بیان کرد: نهاد امامت جمعه آماده است برای ایجاد بیمارستان صحرایی مصلای نماز جمعه را در اختیار ستاد کرونای شهرستان قرار دهد.

وی متذکر شد: ارکان مدیریتی مساجد شهرستان آماده انجام دستورات مقام معظم رهبری درب حث کمک‌های مومنانه است.

کد خبر 5280339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha