۲۳ مرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۱۱

طی هفته دولت انجام می شود؛

بهره برداری از ۴۲۱ پروژه با ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در پایتخت

بهره برداری از ۴۲۱ پروژه با ۷ هزار میلیارد تومان اعتبار در پایتخت

تهران- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران از افتتاح و بهره برداری از ۴۲۱ پروژه با هفت هزار میلیارد تومان اعتبار طی هفته دولت در استان تهران خبر داد.

عبدالرضا چراغعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه هفته دولت فرصت مناسبی است تا خدمات دولت به نحو مطلوب‌تری در جامعه انعکاس یابد، اظهار داشت: تقارن هفته دولت با ایام محرم و همچنین شیوع کرونا سبب می‌شود نسبت به معرفی خدمات در این ایام توجه بیشتری داشته باشیم.

چراغعلی با بیان اینکه صبر و همراهی مردم یکی از همیشگی‌ترین عوامل در ظهور و بروز خدمات توسط مسئولین است گفت: خوشبختانه با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و همچنین دریافت کمبودها و مشکلات در استان موفق شدیم با لطف خداوند و توجه بیشتر مسئولان امر پروژه‌های خوبی را برا ی ایام هفته دولت تدارک ببینیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران با بیان اینکه هر چند اقتصاد کشور دچار مشکلاتی است افزود: اما این موضوع سبب عقب نشینی مسئولان نشده و با یاری خداوند اقدامات مطلوبی نیز صورت پذیرفته است.

وی با تاکید بر ضرورت هم افزایی و همدلی بین مدیران و منتخبان شوراها و شهرداری‌ها عنوان دان داشت: توسعه و پیشرفت در گرو کار گروهی و وحدت رویه است و به صورت انفرادی توفیقی ایجاد نخواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران در ادامه اظهار داشت: برای هفته دولت پروژه‌های بسیار مناسب و کلیدی تدارک دیده شده که طبق آمار برای این ایام ۴۲۱ پروژه بهره برداری و افتتاح خواهد شد.

وی گفت: اعتبارات در نظر گرفته شده برای بهره برداری و احداث و افتتاح پروژه‌های هفته دولت ۷ هزار میلیارد تومان خواهد بود.

کد خبر 5280869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha