۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۱۸

در پی بروز اعتراضاتی در فرودگاه «بن گوریون»؛

سفر «نفتالی بنت» به واشنگتن با تأخیر مواجه شد

سفر «نفتالی بنت» به واشنگتن با تأخیر مواجه شد

یک روزنامه صهیونیستی امروز از تأخیر در سفر «نفتالی بنت» به واشنگتن برای دیدار با جو بایدن در پی بروز اعتراضاتی در فرودگاه «بن گوریون» خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رسانه صهیونیستی جروزالم پُست، سفر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به آمریکا و دیدار با رئیس جمهور این کشور به دلیل اعتراض کارمندان یک شرکت هوایی در فرودگاه «بن گوریون» به تاخیر افتاد.

بر اساس اعلام این روزنامه صهیونیستی، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی قرار است در سفرش به واشنگتن، رویکردی متفاوت از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر پیشین این رژیم درباره سیاست‌های ایران به «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا ارائه کند.

به نوشته این روزنامه، پرواز «بنت» به واشنگتن به دلیل اعتراض حدود ۱۰۰ کارمند شرکت هوایی «ای ال» در فرودگاه «بن گوریون» به تعویق افتاد و با مشکلاتی مواجه شده است.

پیشتر رسانه‌های صهیونیستی مدعی شدند که «نفتالی بنت» نخست وزیر این رژیم قرار است با یک طرح ضدایرانی جدید به کاخ سفید برود که به زعم او مانع از نزدیک شدن ایران به نقطه گریز هسته‌ای می‌شود.

تایمز اسرائیل در این خصوص مدعی شد که این طرح شامل راهبردی است که با اجرای آن، آمریکا از بازگشت به برجام بی نیاز شده و در عین حال، می‌تواند به تقابل جویی با برنامه هسته‌ای و فعالیت‌های منطقه‌ای ایران بپردازد.

کد خبر 5288493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha