۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۵:۳۰

کوچکی‌نژاد در تذکر شفاهی:

نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت تهمت نزنند

نمایندگان مجلس به وزرای پیشنهادی دولت تهمت نزنند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی از نمایندگانی که در اظهارات خود به وزرای پیشنهادی دولت مطالب ناگواری را نسبت دادند، انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جبار کوچکی‌نژاد در جلسه علنی عصر امروز(چهارشنبه) مجلس شورای اسلامی و در واکنش به اظهارات صبح امروز نماینده فلاورجان اظهار داشت: موسوی لارگانی در مخالفت با وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مطالبی را مطرح کرد که انتظار ما این است که چنین رویه‌ای در مجلس دیگر تکرار نشود.

وی بیان کرد: همچنین روز گذشته یکی از نمایندگان نسبت به یکی از خدمتگزاران نظام که ۱۰ سال با حکم رهبری رسانه ملی را مدیریت کرده است، نسبت ناگواری داد و گفت که وی یکی از بدنام‌ترین افراد جهان است و این تهمت بسیار بزرگی است و این نماینده باید از وزیر پیشنهادی مذکور عذرخواهی کند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در ادامه به احکامی که در ارتباط با فرهنگیان صادر شده است اشاره کرد و گفت: احکامی برای فرهنگیان صادر شده بود که در ایام تغییر دولت، برخی از افراد به دنبال لغو این احکام هستند که این مسئله مشکلاتی را برای فرهنگیان ایجاد کرده است.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر گفت: قاعدتاً در زمان جابجایی دولت خلاها و مشکلاتی به وجود می‌آید و ما باید به سرعت کار بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت را به اتمام برسانیم تا کار دولت جدید آغاز شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگر نماینده‌ای در نطق خود به وزرای پیشنهادی دولت مطلب ناگوار نسبت داده است، حتما آن را پیگیری می‌کنیم و اگر وزرای پیشنهادی هم احساس می‌کنند به آنان توهین شده حق دارند شکایت خود را به صورت کتبی یا شفاهی ارائه دهند و یا از خودشان در مجلس دفاع کنند.

کد خبر 5289249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha