۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۷:۳۴

رئیس علوم پزشکی استان زنجان:

موارد مشکوک ازابتلا به عفونت قارچی در استان زنجان مشاهده شده است

موارد مشکوک ازابتلا به عفونت قارچی در استان زنجان مشاهده شده است

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: موارد مشکوک از ابتلا به عفونت قارچی در استان زنجان مشاهده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز قزلباش ظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران گفت: در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۴۳ سال در استان زنجان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون گروه سنی ۳۰ سال هنوز اعلام نشده است، اظهار کرد: طی روزهای آینده روند واکسیناسیون افزایش می‌یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه موارد مشکوک از ابتلا به عفونت قارچی در استان زنجان مشاهده شده است، گفت: این افراد تحت درمان هستند که بسیار جزئی بوده است و موارد مشکوک ازابتلا به عفونت قارچی در استان زنجان مشاهده شده است که به عنوان یکی از عوارض بیماری کرونا است.

قزلباش تاکید کرد: برای واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال در روستاها و مناطق صعب العبور در آینده برنامه داریم که طبق زمانبندی اعلام می‌شود.

وی گفت: در صورت مبتلا شدن افراد درمان‌های مؤثر برای بیماران انجام می‌شود و واکسیناسیون نیز موجب کاهش بیماری در مجامع می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان ابراز داشت: تولید واکسن مراحل تعریف شده دارد و هر فاز بر اساس استانداردهای جهانی اجرا می‌شود.

قزلباش افزود: پس از گذشت دو سال شکل ویروس کرونا پیچیده شده و واکسن تنها ابزار موجود در دست بشر بوده که تاکنون تأثیر بسیار خوبی در کاهش فوتی‌ها داشته است.

کد خبر 5289318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha