۱۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۶:۳۷

آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال اعضای غیرهیات علمی پیام نور

 آخرین مهلت ثبت درخواست نقل و انتقال اعضای غیرهیات علمی پیام نور

معاونت اداری و مالی دانشگاه پیام نور اعلام کرد: تمام اعضای غیر هیأت علمی متقاضی مأموریت به خدمت این دانشگاه تا فردا ۱۴ شهریور فرصت دارند نسبت به تکمیل و ارسال درخواست مأموریت اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه پیام نور، جزئیات نحوه ثبت درخواست نقل و انتقال تحت عنوان «فرم ترفیع و انتصاب» و راهنمای «نحوه پیگیری درخواست توسط عضو» که در پیشخوان اعضا غیر هیأت علمی دانشگاه در نظر گرفته شده است، اعلام شد.

تمام اعضای غیر هیأت علمی متقاضی مأموریت به خدمت با توجه به ملاحظات ذیل از تاریخ ۹ شهریورماه ۱۴۰۰ (فعال سازی فرم) تا ۱۴ شهریورماه (انسداد فرم) باید نسبت به تکمیل و ارسال درخواست مأموریت اقدام کنند و تأیید درخواست از تاریخ ۱۰ تا ۱۶ شهریورماه توسط رؤسای مراکز و استان و رئیس اداری و پشتیبانی استان (در سطح سازمان مرکزی مدیران کل یا معاونین) در بستر سامانه جامع اداری و مالی صورت می‌گیرد.

توضیح اینکه در این مرحله صرفاً به درخواست‌های جابجایی محل خدمت در قالب مأموریت یک ساله رسیدگی خواهد شد. اعضایی که در حال حاضر در وضعیت مأمور به خدمت هستند در صورت درخواست شخصی و موافقت مقصد بدون نیاز به ورود اطلاعات و درخواست در سامانه مشمول تمدید مأموریت به خدمت به مدت یکسال خواهند بود.

در صورت عدم موافقت مقصد باید در پایان مأموریت به محل خدمت اولیه مراجعه و در پست (شغل) تعیین شده خدمت کنند. بررسی درخواست انتقال و مأموریت اعضا به خارج از دانشگاه برابر ضوابط تعیین شده در آئین نامه‌های استخدامی (هیأت علمی / غیر هیأت علمی) و خارج از فرم مذکور صورت می‌پذیرد.

ملاک ثبت و گردش فرم درخواست مأموریت وجود پست بلا تصدی قابل رؤیت در سامانه در مرکز یا واحد مقصد خواهد بود.

ثبت درخواست توسط متقاضیان تا قبل از طی مراحل پیش بینی شده، تکمیل گردش و صدور نامه موافقت با مأموریت توسط اداره کل امور اداری صرفاً به منزله درخواست بوده و هیچ اولویت و یا حقی برای متقاضی در بر نخواهد داشت.

کد خبر 5296421

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha