۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی:

رعایت مسائل بهداشتی اولویت هیئت‌های مذهبی در مراسم محرم امسال بود

رعایت مسائل بهداشتی اولویت هیئت‌های مذهبی در مراسم محرم امسال بود

بوشهر- رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور گفت: مراسم، برنامه‌ها و عزاداری محرم در استان بوشهر با رعایت کامل مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، نوشاد نوشادی صبح دوشنبه در مراسم تجلیل از بازرسین و ناظرین عزاداری‌های محرم استان بوشهر اظهار داشت: در ایام محروم شاهد برگزاری مراسم و برنامه‌های باکیفیتی در سطح استان بوشهر بودیم.

وی با اشاره به دغدغه مسئولین هئیت‌ها و جوانان هیئتی بیان کرد: برخی از مسئولان هیئت‌ها با توجه به وضعیت کرونای جهش یافته، نسبت به برگزاری مراسم محرم ابهاماتی داشته‌اند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: ملاک ما در وهله اول تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و ستاد ملی کرونا بود و در همین راستا نگاه ویژه‌ای به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی داشته‌ایم.

نوشادی ادامه داد: فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه در عزاداری‌ها معیار آن چیزی است که ستاد ملی کرونا اعلام می‌کند و بنده هر چه آن‌ها لازم بدانند مراعات خواهم کرد، توصیه و تأکید من به همه عزاداران، هیئت‌ها، منبری‌ها و مداحان نیز این است که ضوابط ستاد ملی کرونا باید رعایت شود، نصب‌العین شورای هیئت‌های مذهبی کشور قرار گرفت.

وی اضافه کرد: همه هیئت‌های عزاداری و بانیان مجلس در راستای تحقق این رهنمون ارزشمند حرکت کرده و مراسم، برنامه‌ها و عزاداری محرم در نقاط مختلف کشور از جمله استان بوشهر با رعایت کامل مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور خاطرنشان کرد: مراسم، برنامه‌ها و عزاداری محرم در استان بوشهر با رعایت کامل مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

کد خبر 5298218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha