۱۵ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۰۴

طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در استان بوشهر اجرا می‌شود

طرح «دوشنبه‌های قرآنی» در استان بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: طرح «دوشنبه‌های قرآنی» هر هفته با حضور مدیرکل تبلیغات استان بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد احمدی منفرد ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح «دوشنبه‌های قرآنی» به منظور رصد و پایش برنامه‌های دینی مذهبی و قرآنی مراکز قرآنی استان تهیه و تدوین شده است.

وی افزود: در راستای اجرای بهینه این طرح، در تقویم کاری حجت‌الاسلام طاهری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، دوشنبه هر هفته به عنوان دوشنبه‌های قرآنی گنجانده شده و در این روز صرفاً بعد از ساعات کاری و اداری از فعالیت‌های قرآنی مراکز قرآنی استان بازدید به عمل می‌آید.

احمدی منفرد بیان داشت: در این بازدیدها علاوه بر سرکشی به کلاس‌های آموزشی و فعالیت‌های قرآنی مراکز، نشست صمیمی با مدیران مراکز قرآنی و پیشکسوتان قرآنی هر شهر نیز در دستور کار قرار دارد و تاکنون ۱۴ مرکز قرآنی مورد بازدید قرار گرفته است.

رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی استان بوشهر، هدف از اجرای این طرح را دلجویی و خدا قوت به مدیران ساعی و پرتلاش مراکز قرآنی اعم از مؤسسه و خانه‌های قرآنی عنوان کرد.

احمدی منفرد اضافه کرد: از دیگر نقاط قوت این بازدید عدم توجه به آرم و نشان اداری سازمان‌ها است، به این معنا که در سطح استان هر جا و هر مکانی که فعالیت قرآنی داشته باشد، مورد بازدید مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر قرار می‌گیرد.

گفتنی است، مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر در چارچوب اجرای طرح «دوشنبه‌های قرآنی» از ۱۴ مرکز و مؤسسه قرآنی استان بازدید به عمل آورد.

حجت‌الاسلام طاهری را در این بازدیدها، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان و رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی بوشهر همراهی می‌کنند.

کد خبر 5298318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha