۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۳:۳۱

رئیس شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

جدیت شورای شهر مشهد در انجام وظایف نظارتی

جدیت شورای شهر مشهد در انجام وظایف نظارتی

مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد مقدس گفت: اعضای شورای شهر، ضمن حمایت از شهردار، به وظایف نظارتی خود نیز به جد عمل خواهند کرد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن موحدیان صبح دوشنبه در آغاز ششمین جلسه علنی شورای شهر مشهدمقدس، اظهار کرد: امیدواریم آقای ارجائی در مسئولیت خود پیروز و سربلند باشد و شورای شهر نیز در چارچوب قوانین، از ایشان حمایت خواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه شورای شهر نسبت به مردم و مدیریت جامع شهر وظیفه دارد، ادامه داد: این مسئولیت به عهده ما است که در چارچوب مقررات عمل کنیم زیرا در این صورت، می‌توان تعامل خوبی در مدیریت شهری شاهد بود؛ اعضای شورای شهر، ضمن حمایت از شهردار، به وظایف نظارتی خود نیز به جد عمل خواهد کرد زیرا نماینده مردم هستیم و حقوق ایشان پیوسته باید در اولویت امور باشد.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به درگذشت سه تن از فرهیختگان و انقلابیون مشهدالرضا (ع)، بیان کرد: مرحوم خجسته، فردی نیکوکار، اندیشمند و انسانی فرهیخته و بزرگوار بود که رفتار متواضعانه ایشان هیچگاه فراموش نخواهد شد؛ استاد فقید «رحیم‌پور ازغدی» نیز از سرمایه‌های بزرگ شهر بودند و به‌راستی در راه شهید مدرس قدم برمی‌داشت چراکه سیاست و دیانت را با یکدیگر درآمیخته بود.

وی ضمن تسلیت درگذشت فیلسوف اندیشمند، مرحوم علامه محمدرضا حکیمی، افزود: مرحوم «حیدر رحیم‌پور ازغدی» همیشه در خدمت انقلاب بود و از سال ۵۷ تا زمان رحلت پیوسته شخصیتی انقلابی داشت.

موحدیان با گرامیداشت روز ملی «سینما»، افزود: هنر و هنرمند متعهد و انقلابی با بهره‌گیری از زبان سینما می‌تواند نقش مهمی در تدوین گفتمان انقلاب و شورای ششم شهر مشهدالرضا (ع) یعنی «جهانشهر برکت و کرامت» ایفا کند.

وی با بیان این‌که مشهد مهد هنرمندان و سینماگران انقلابی بسیاری بوده و هست، متذکر شد: انتظار داریم ظرفیت‌های شهر با ساختن فیلم‌های فاخر با محوریت «مشهدمقدس» و «امام‌رضا (ع)» نمایش داده شود و شورای شهر و مدیریت شهری نیز از این اقدام حمایت خواهد کرد.

رئیس شورای شهر مشهد با اشاره به راه‌اندازی مرکز واکسیناسیون خودرویی در مشهد و استقبال مردم از آن، خاطرنشان کرد: اکنون که وضعیت مشهد از قرمز به نارنجی تغییر کرده است، باید در نظر داشته باشیم این بهبود شرایط به‌معنای عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست و از مردم می‌خواهیم با استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، در مقابله با این بیماری بکوشیند.

کد خبر 5303744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha