۲۲ شهریور ۱۴۰۰، ۱۴:۲۲

نجیب میقاتی:

برای جلوگیری از فروپاشی لبنان تلاش می‌کنیم/ تأکید بر روابط خارجی

برای جلوگیری از فروپاشی لبنان تلاش می‌کنیم/ تأکید بر روابط خارجی

نخست وزیر لبنان همزمان با آغاز به کار دولت جدید خود گفت: هدف اصلی ما جلوگیری از فروپاشی لبنان و در عین حال، تقویت روابط خارجی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، «نجیب میقاتی» نخست وزیر لبنان امروز دوشنبه همزمان با آغاز به کار دولت جدید خود گفت: در انتظارات از دولت به منظور عبور از بحران ها نباید اغراق آمیز سخن گفت.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر لبنان افزود: ما می دانیم که مشکلات و بحران های زیادی وجود دارد اما نباید انتظارات غیر واقع بینانه از دولت داشته باشیم. در حال حاضر وقت برای انجام گفتگوهای بیهوده وجود ندارد و باید راه حل های فوری را برای برون رفت از وضعیت فعلی اجرایی کرد.

میقاتی افزود: اولویت کنونی دولت لبنان پرداختن به دغدغه ها و مشکلات مردم است. هدف ما جلوگیری از فروپاشی کشور است. اکنون ما باید به فکر بحران سوخت به ویژه در فصل سرما باشیم. همزمان با رسیدگی به مشکلات داخلی، روابط خارجی را نیز در اولویت قرار می دهیم. لبنان امروز به کمک برادران خود نیاز دارد.

نخست وزیر لبنان یادآور شد: ما در کار خود تفاوتی میان دوستان و مخالفان‌مان قائل نمی شویم. من به آینده خوشبین هستم. ما بدون هیچگونه کینه و خصومت ورزی کار خود را انجام می دهیم و به قانون پایبند خواهیم بود.

کد خبر 5303799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha