۲۷ شهریور ۱۴۰۰، ۹:۴۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان:

تعداد تخت‌های بیمارستانی آی سی یو در زنجان به ۱۶۰ مورد می رسد

تعداد تخت‌های بیمارستانی آی سی یو در زنجان به ۱۶۰ مورد می رسد

زنجان-رئیس دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه تعداد تخت‌های بیمارستانی آی سی یو در استان زنجان از ۷۴ تخت به ۱۴۰ تخت رسیده است،گفت: تخت‌های بیمارستانی آی سی یو در زنجان به ۱۶۰ تخت می رسد.

پرویز قزلباش در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه تعداد تخت‌های بیمارستانی آی سی یو در استان زنجان از ۷۴ تخت به ۱۴۰ تخت رسیده است، گفت: تخت‌های بیمارستانی آی سی یو در زنجان به ۱۶۰ تخت می‌رسد.

وی اظهار کرد: این استان در خصوص تخت‌های ویژه بیمارستانی مشکلی ندارد و خدمات درمان خوبی به بیماران ارائه می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به روند تزریق واکسن کرونا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا در استان به خوبی جلو می‌رود و در این میان از مردم استان درخواست می‌شود نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند تا شاهد قطع زنجیره ویروس کرونا باشیم.

قزلباش تاکید کرد: روزانه ۲۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق می‌شود و تاکنون بیش از ۶۵۰ هزار دُز واکسن کرونا در استان تزریق شده است.

وی افزود: این استان ظرفیت لازم برای تزریق ۴۰ هزار دُز واکسن در روز را دارد و ۴۳ پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در استان فعال است که از این تعداد پنج پایگاه خودرویی است و طی روزهای گذشته مراجعه مردم به مراکز واکسیناسیون شدت گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان بر لزوم تقویت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان تاکید کرد و گفت: از مردم درخواست می‌شود بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند.

کد خبر 5307180

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha