۲۹ شهریور ۱۴۰۰، ۱۹:۰۶

اعلام اسامی برندگان مرحله اول و دوم پویش «مثل قاسم»

اعلام اسامی برندگان مرحله اول و دوم پویش «مثل قاسم»

برندگان مرحله نخست و دوم «پویش مثل قاسم» از میان آثار ارسالی مخاطبین نوجوان در سایت تکیه معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی موسسه تکیه، پویش نوجوانان عاشورایی ایران با عنوان «مثل قاسم» با مشارکت شبکه امید و با هدف افزایش شور حسینی در میان نوجوانان برگزار شد. در این پویش، نوجوانان با ارسال آثار عاشورایی خود اعم از عکس، صوت، فیلم، دل نوشته و نقاشی برای موسسه تکیه، به تاسی از حضرت قاسم (ع) ضمن پاسداشت و تعظیم شعائر حسینی، در این پویش عظیم شرکت کردند.

بر اساس گزارش موسسه تکیه، آثار ارسالی توسط نوجوانان، بر اساس معیارهای مختلفی مانند خلاقیت، اصول عکاسی و تصویربرداری، تدوین و با لحاظ ضرایب سن و جغرافیا داوری خواهد شد.

در بخش نخست بررسی و داوری آثار ۷ نفر از شرکت کنندگان حائز کسب جوایز پویش شدند. بدین ترتیب، خانم ها غزل جاویدی اصل از مشهد و زهرا یادگاری از بندرانزلی برنده کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و خانم‌ها ریحانه محمدی از تهران، مطهره لشکری از قزوین، مریم لشی‌زند از تهران، محدثه پاسبانی از بروجن و یسنا بلندگرای از تبریز برنده جایزه نقدی شدند.

در بخش دوم بررسی و داوری آثار نیز. بدین ترتیب محدثه پاسبانی از بروجن و محمد کدخدا از مزرج برنده کمک هزینه سفر زیارتی مشهد مقدس و آیلار امینی از آستارا، ترنم امینی از کرج، ستایش پایزبان از تهران، شاهرخ شاه‌محدی، فاطمه درویشی از دیر بوشهر، محمدرضا عسگری از تهران، محنا عسکری از تهران، مریم تعقلی از گنبد کاووس، مهسان شعبانی از بهشهر و هانیه نخودیان از اصفهان برنده جایزه نقدی شدند.

روابط عمومی موسسه تکیه با اعلام اینکه همچنان آثار بسیاری توسط نوجوانان ارسال می شود افزود، مهلت شرکت در پویش و ارسال آثار تا اربعین حسینی بوده و آثار دریافتی توسط موسسه تکیه به مرور داوری شده و نتایج آن از طریق شبکه‌های اجتماعی موسسه تکیه به نشانی tekyemedia اعلام خواهد شد. برای شرکت در این پویش، آثار تولیدی خود را همراه با مشخصات فردی از طریق کانال تکیه نوجوانی در پیام رسان شاد به نشانی tekyemedia و یا از طریق صفحه اختصاصی پویش در سایت تکیه به نشانی www.tekye.net/MesleGhasem ارسال نمایید.

کد خبر 5309406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha