۳۱ شهریور ۱۴۰۰، ۱۱:۴۳

نشست هم اندیشی توسعه صادرات اسباب بازی برگزار شد

نشست هم اندیشی توسعه صادرات اسباب بازی برگزار شد

نشست هم اندیشی، بررسی ظرفیت های صادرات اسباب بازی با حضور تولید کنندگان برتر و شرکت های فعال در صادرات در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست هم اندیشی، بررسی ظرفیت های صادرات اسباب بازی با حضور تولید کنندگان برتر و شرکت های فعال در صادرات در نمایشگاه بین المللی تهران در حاشیه نمایشگاه اسباب بازی در خانه فناوری و نوآوری ایران برگزار شد.

این نشست با اهداف بررسی وضعیت صادرات اسباب بازی و ظرفیت های کشورهای همسایه از جمله عراق برگزار شد.

در این نشست شرکت های فعال در صادرات همچون نوکام و شیرال که در خانه فناوری و نوآوری (iHit) مستقر هستند به موضوعات مهم در صادرات پرداختند. شیرمحمدی به اهمیت و تاثیر مطالعه بازار جهانی برای هدایت محصول به کشور مقصدی که مناسب برای عرضه آن محصول است؛ اشاره کرد و افزود باید به ایجاد نمایشگاه های دائمی برای عرضه و معرفی محصولات ایرانی در کشورهای دیگر توجه ویژه داشته باشیم. در ادامه رجبی از شرکت نوکام در خصوص تفاوت های فرهنگی و نقش لجستیک در صادرات نکاتی را بیان کرد.

این نشست با حضور دبیر انجمن تولید کنندگان اسباب بازی و جمعی از تولید کنندگان برتر برگزار شد که مشکلات و موانع پیش روی صادرکنندگان در حوزه زیرساخت های تجارت، کیفیت محصولات، نوسانات بازار و بررسی ظرفیت های صادراتی نوظهور از دیگر محورهای مورد بررسی در این نشست بود.

کد خبر 5310842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha