۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۵۹

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران:

طرح آسمان نمای سیار در ۶ شهر مازندران برپا می شود

طرح آسمان نمای سیار در ۶ شهر مازندران برپا می شود

ساری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران با اشاره به اجرای ۲۰۰ ویژه برنامه هفته ملی کودک در استان گفت: طرح آسمان نمای سیار و ثابت در شش شهر استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی یزدانشناس با تشریح ویژه برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک که از ۱۶ تا ۲۲ مهرماه به صورت مجازی و حضوری سراسر استان مازندران اجرا می‌شود، افزود: «کودک، صلح، بازی و نشاط»، «کودک، باورهای دینی و معنویت»، «کودک، خانواده، آموزش و مهارت‌های زندگی»، «کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه»، «کودک، کتاب، هنر و ادبیات»، «کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی» و «کودک، رسانه و فناوری‌های نوین» اسامی روزهای هفته ملی کودک امسال است.

وی بیان کرد: در کانون پرورش فکری مازندران نیز بیش از ۲۰۰ برنامه پیش بینی شده است که به صورت مجازی و حضوری برگزار می‌شوند.

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران به برخی از برنامه‌های شاخص این ایام اشاره داشت و گفت: افتتاح مرکز فرهنگی هنری بنفشه در مرزن آباد، افتتاح آسمان نمای بادی سیار ویژه مناطق کم‌تر توسعه یافته ساری و آسمان نمای ثابت در مرکز فرهنگی هنری شماره سه ساری، اجرای برنامه آسمان نمای سیار در ۵ شهر بزرگ مازندران به منظور آشنایی کودکان با نجوم و پویش مهرگان کتاب از جمله برنامه‌ها است.

وی برگزاری جشنواره نمایشنامه خوانی آئینه‌های روبرو، برگزاری ویژه برنامه تولیدی چرخ و فلک و جنگ شادی، اجرای برنامه فرهنگی پیک امید در مناطق محروم، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم و سلامت و نمایشگاه تجسمی به رنگ امید در فضای مجازی از عمده برنامه‌های شاخص استانی کانون مازندران است.

کد خبر 5318890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha