۱۱ مهر ۱۴۰۰، ۱۴:۱۲

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل قم:

سیاست اصلی موسسه خیریه دارالاکرام فراهم آوردن عدالت آموزشی است

سیاست اصلی موسسه خیریه دارالاکرام فراهم آوردن عدالت آموزشی است

قم- مدیر موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل قم گفت: سیاست اصلی این خیریه فراهم آوردن عدالت آموزشی و احیای فرصت‌های برابر تحصیلی برای کلیه دانش آموزان است.

به گزارش خبرنگار مهر، منوچهر دهشیری پیش از ظهر یک‌شنبه در جمع خبرنگاران گزارشی از عملکرد موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل در قم ارائه داد.

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل قم گفت: سیاست اصلی این خیریه فراهم آوردن عدالت آموزشی و احیای فرصت‌های برابر تحصیلی برای کلیه دانش آموزان است.

وی افزود: موسسه خیریه دارالاکرام یک موسسه مردم نهاد است که با حفظ کرامت و فارغ از مذهب، نژاد، ملیت و قومیت برای حمایت از تحصیل کودکان و نوجوانانی که به دلایل شرایط نامناسب اقتصادی از تحصیل بازمانده‌اند تلاش می‌کند.

دهشیری با اشاره به سابقه ۸ این موسسه در قم تصریح کرد: در این مدت بیش از ۵۳۰ دانش‌آموز تحت پوشش موسسه دارالاکرام قم درآمده و ۷۴ دانش‌آموز هم فارغ‌التحصیل و توانمند شده که از موسسه جدا شده‌اند.

مدیر موسسه خیریه دارالاکرام حضرت ابوالفضل قم گفت: علاوه بر کمک به دانش آموزان، این موسسه در ایام شیوع کرونا چندین خانواده را تحت پوشش قرار داده است و با تهیه کپسول اکسیژن و دستگاه اکسیژن ساز به یاری نیازمندان شتافته است.

وی همچنین گفت: در پاسخ به فراخوان رهبر معظم انقلاب اسلامی در طرح کمک‌های مومنانه، این موسسه در ۴ مرحله ۲۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است.

کد خبر 5319011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha