۱۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۰:۱۵

سایت اتحادیه جهانی کشتی به گرایی لقب «ققنوس» داد

سایت اتحادیه جهانی کشتی به گرایی لقب «ققنوس» داد

سایت اتحادیه جهانی کشتی که برای برخی از قهرمانان کشتی جهان القاب مختلفی را انتخاب کرده به محمدرضا گرایی هم لقب جالبی را نسبت داد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از قهرمانی فرنگی کار وزن ۶۷ کیلوگرم کشورمان در رقابتهای جهانی ۲۰۲۱ نروژ سایت اتحادیه جهانی لقب جالبی برای او انتخاب کرد.

روز گذشته در آخرین روز از مسابقات جهانی ۲۰۲۱ اسلو نروژ، محمدرضا گرایی فرنگی‌کار ارزنده کشورمان موفق شد در فینال وزن ۶۷ کیلوگرم با نتیجه ۵ بر ۲ نظیر عبداله یف دارنده مدال نقره اروپا از روسیه را شکست دهد و به مدال طلا دست پیدا کند.

سایت اتحادیه جهانی کشتی که پیش از این با انتشار توئیتی لقب «عقاب» را برای محمدرضا گرایی پیشنهاد کرده بود، پس از قهرمانی او این بار لقب «ققنوس» را برای این کشتی گیر در نظر گرفت و نوشت:

«اگر لقب محمدعلی گرایی شاهین باشد، می‌توان محمدرضا را ققنوس نامید، زیرا او بارها از خاکسترهای نزدیک به شکست برخاسته است.»

این سایت علاوه بر این برای محمدرضا گرایی صفت بی باک را به کار برد و نوشت: «گرایی بی باک عنوان قهرمانی ۶۷ کیلوگرم جهان را به طلای المپیک اضافه کرد.»

کد خبر 5324684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • عقس IR ۱۷:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
      2 0
      هر بار یه چیز میگن یه بار میگن سنجاق پرنده یه بار عقاب یه با ققنوس نفهمیدیم این چیه
      • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
        0 0
        داداش قاطی نکن اولا سنجاب پرنده نه سنجاق..... دوماً این سنجاب پرنده اسم یه تکنیک که یکی از کشتی‌گیران ایرانی در المپیک برای اولین بار ابداع کرد و فیلا این تکنیک و سنجاب پرنده گذاشت...... درضمن به محمد رضا گرایی تا حالا لقب نداده بود.‌
    • محمدحسین IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۰
      0 0
      واقعا دم دوتاشون گرم خصوصا محمدرضا اما جدا از اینکه قهرمانیش عالی بود اما بنظرم محمدرضا یه افت فاحشی کرده بود چون دو بار داشت تا مرز شکست می‌رفت و به بازی برگشت اما داخل المپیک همه رو طوری برد که ما دیگه از دو دقیقه قبل از پایان کشتی راحت می‌نشستیم بازی رو سر کیفی نگاه میکردیم اما الان برعکس بود .