۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۱۸

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان:

تعداد جان باختگان کرونا در کردستان به ۱۷۱۵ نفر رسید

تعداد جان باختگان کرونا در کردستان به ۱۷۱۵ نفر رسید

سنندج- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: متأسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته هفت کردستانی دیگر جان خود را بر اثر کرونا از دست دادند و تعداد جان باختگان استان به این دلیل به هزار و ۷۱۵ نفر رسید.

فرزین رضاعی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ٢٨١ بیمار جدید مبتلا به کرونا در استان شناسایی شدند و در حال حاضر ٩٠٠ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند.

وی با اشاره به آمار بستری شدگان در کردستان به تفکیک شهرستان‌های استان اشاره کرد و افزود: سنندج با ۵۶۲ نفر بیشترین تعداد بستری شدگان را دارد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان اعلام کرد: هم اکنون ٨١ بیمار مبتلا به کرونا نیز در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) بستری هستند.

رضاعی از مرگ هفت بیمار در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: آمار فوت شدگان بر اثر بیماری کرونا در کردستان از ابتدا تاکنون به هزار و ۷۱۵ نفر رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان خطاب به شهروندان اظهار کرد: همچنان روند فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک، شست‌وشوی مرتب دست‌ها با آب و صابون، اجرای اصول بهداشتی و قرنطینگی را تا قطع زنجیره این ویروس مهلک رعایت کنید در غیر این صورت افزایش تعداد زیاد مبتلایان و مرگ بر اثر کرونا در استان را شاهد خواهیم بود.

کد خبر 5326202

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha