۲۲ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۶

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور:

مشارکت ضعیف ادارات در برنامه های هفته وحدت قابل قبول نیست

مشارکت ضعیف ادارات در برنامه های هفته وحدت قابل قبول نیست

سنندج-مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: از ۱۷ اداره عضو ستاد گرامیداشت هفته وحدت تنها چهار اداره برنامه های خودشان را به دبیرخانه این ستاد ارسال کردند و این قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سعید عسکری روز پنج شنبه در دومین جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت در استان کردستان اظهار کرد: اگر کسی خواسته یا ناخواسته به وحدت خدشه وارد کرد باید ما بصیرت داشته باشیم و به آن دامن نزنیم.

وی افزود: حدود ۱۸ نفر از علمای شاخص استان سخنرانی‌هایی را به صورت مجازی به دبیرخانه کنفرانس بین المللی وحدت ارسال کردند که ۱۲ نفر از این بزرگواران در مراسم اختتامیه این کنفرانس حاضر خواهند شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری تصریح کرد: از ۱۷ اداره عضو این ستاد تنها چهار اداره برنامه‌های خودشان را به دبیرخانه این ستاد ارسال کردند و این قابل قبول نیست.

وی افزود: حفظ عزت جامعه در گرو انسجام و وحدت در جامعه اسلامی است و باید از دستاوردهای انقلاب با همدلی دفاع کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین عسکری بر تشکیل کمیته‌های تخصصی در خصوص گرامیداشت هفته دولت در استان تأکید کرد و گفت: کمیته شهدا و ایثارگران، پشتیبانی، طلاب و روحانیون، تبلیغات، رسانه و فضای مجازی از جمله کمیته‌های پیش بینی شده برای ستاد دائمی گرامیداشت هفته وحدت در کردستان هستند.

مشارکت ضعیف ادارات در برنامه های هفته وحدت قابل قبول نیست

کمال گرامیان معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور نیز در این جلسه اظهار کرد: تجلیل صاحبان آثار، کانون‌های فرهنگی مساجد در سه مسجد شهرستانی، بزرگداشت شهدای اهل سنت، راه اندازی کاروان‌های قرآنی، برپایی گفتمان‌های تقریبی در مدارس و حوزه‌ها، سرکشی از روحانیون شاخص منطقه، تولید و انتشار کلیپ‌های تقریبی، برگزاری شب شعر، تولید و انتشار محتوای تقریبی در فضای مجازی، حمایت از گروه‌های مردمی و مولودی خوانی، تجلیل از فعالین حوزه تقریب مذاهب در رسانه‌ها و فضای مجازی، برگزاری مهرواره قرآن کریم ویژه طلاب و خانواده‌های آنها از جمله این برنامه هاست.

حجت الاسلام کاوه معاون تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه از برگزاری همایش سادات نبوی در استان در روستای پارسانیان سقز، تجلیل از علمای اهل سنت، محفل شعر، نشست مشترک علمای شیعه و سنی، حمایت از تشکل‌های دینی در ایام ماه ربیع الاول به عنوان برنامه‌های این اداره کل در این ایام یاد کرد.

حجت الاسلام سید محمد سادات رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: ضرورت نشست‌های بصیرتی در این باره زمانی با اهمیت است

وی افزود: باید در ایام هفته وحدت به اشتراکات فرقه‌های اسلامی همچون محبت اهل بیت علیهم السلام و مهدویت و دفاع از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین بیشتر پرداخته شود.

کد خبر 5327530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha