۲۷ مهر ۱۴۰۰، ۹:۵۲

فرماندار پاکدشت:

هیات های ورزشی پاکدشت ظرفیت های موجود را نادیده نگیرند

هیات های ورزشی پاکدشت ظرفیت های موجود را نادیده نگیرند

پاکدشت- فرماندار پاکدشت با اشاره به استفاده همه جانبه برای شکوفایی ورزش در شهرستان گفت: هیات های ورزشی پاکدشت ظرفیت های موجود را نادیده نگیرند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی یوسفی جمارانی صبح سه شنبه در دیدار با تعدادی از قهرمانان ورزشی پاکدشت گفت: بی تردید جامعه ورزش با مشکلات و نقصان‌هایی در این عرصه مواجه است، در همین راستا با توجه به نقش مهم ورزش در جامعه از هیچ تلاشی برای رفع مشکلات ورزش دریغ نخواهیم کرد.

یوسفی جمارانی بیان داشت: هیأت‌های ورزشی به‌عنوان نهادهای مستقل از دولت می‌بایست از ظرفیت نهادهای غیر دولتی در جهت پیشبرد اهداف عالی ورزش بهره مند شوند و متکی بودن صرف به دولت، با توجه به تعداد زیاد هیأت‌ها و محدودیت منابع قطعاً میسر نیست.

وی افزود: شکوفا شدن ظرفیت‌های ورزش شهرستان نیاز به همت تمام ارگان‌ها و بخصوص بخش خصوصی دارد و انتظار می‌رود که هیأت‌های ورزشی داشته‌های خود را نادیده نگیرند.

فرماندار پاکدشت بیان داشت: اقدامات خوبی در حوزه زیرساختی ورزش شهرستان صورت گرفته که می‌توان به افتتاح زمین چمن شهر شریف آباد، احداث زمین چمن مصنوعی در حصار امیر، تأمین، تجهیز و تعمیر برخی سالن‌ها نیز اشاره کرد.

یوسفی جمارانی با بیان اینکه کرونا آسیب زیادی به ورزش در کشور ایجاد کرده است عنوان داشت: در این خصوص باید سعی کنیم با رعایت پروتکل‌ها و تشویق اقشار مختلف برای شرکت در کلاس‌های ورزشی و افزایش و اشاعه فرهنگ ورزش در جامعه حس نشاط و سلامتی را در جامعه احیا کنیم.

کد خبر 5331110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha