۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۱:۰۹

فرماندار زرندیه:

آتش سوزی شهرک صنعتی مأمونیه مهار شد

آتش سوزی شهرک صنعتی مأمونیه مهار شد

زرندیه- فرماندار زرندیه گفت: با تلاش شبانه روزی گروههای آتش نشان و عوامل مدیریت بحران، آتش سوزی کارخانه طبیعت واقع در شهرک صنعتی مامونیه مهار شد.

سیامک سلیمانی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با تلاش شبانه روزی گروه‌های آتش نشان زرندیه و ساوه و همکاری آتش نشانان شهرهای مجاور مانند رباط کریم و اسلامشهر آتش سوزی کارخانه طبیعت واقع در شهرک صنعتی مامونیه مهار شد.

وی ادامه داد: دود اندکی که هنوز در محل کارخانه وجود دارد ناشی از خاکستر سوله و مواد داخل آن است اما آتش سوزی کاملاً مهار شده است و آتش نشانان صرفاً در حال پاکسازی محیط هستند.

فرماندار زرندیه بیان کرد: در جریان این حادثه ۲ نفر با مصدومیت مواجه و به صورت سرپایی مداوا شدند و کارشناسان در حال ارزیابی عامل اصلی حریق و میزان دقیق خسارت وارد شده به این کارخانه هستند.

سلیمانی تصریح کرد: کارشناسان در بررسی اولیه عامل این اتفاق را اتصال سیم‌های برق عنوان کردند و برآورد اولیه خسارت ناشی از این آتش سوزی تقریباً پنج هزار میلیارد تومان است.

گفتنی است آتش سوزی در سالن بسته بندی و انبار کارخانه طبیعت واقع در شهرک صنعتی مأمونیه از ساعت ۳:۳۰ بامداد چهارشنبه ۲۸ مهرماه آغاز شد و عملیات کنترل آتش سوزی تا عصر همان روز به طول انجامید و صبح پنج شنبه با تلاش بیش از یک شبانه روز نیروهای آتش نشان اطفای کامل حریق صورت گرفت.

کد خبر 5332952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha