۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۸:۴۱

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل:

عرضه بنزین در ۳۷ جایگاه اردبیل/مشکل سوخت به تدریج حل می‌شود

عرضه بنزین در ۳۷ جایگاه اردبیل/مشکل سوخت به تدریج حل می‌شود

اردبیل- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل گفت: ۳۷ جایگاه عرضه بنزین در استان اردبیل فعال است که این تعداد مرکز عرضه بنزین ۵٠ درصد جایگاه‌های اردبیل را شامل می شود.

سید حجت مدنی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: جایگاه‌های سوخت هم زمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز با اختلال در توزیع با نرخ سهمیه کارت سوخت روبه‌رو شدند که تا به این ساعت ۳۷ مورد از ۷۲ مورد جایگاه در سطح استان دوباره آغاز به عرضه سوخت کردند.

وی ادامه داد: همکاران ما جایگاه‌های سوخت را به صورت دستی از سامانه خارج کرده اند تا مشکل مردم در اخذ سوخت حل شده و بتوانند سوخت را به صورت آزاد از جایگاه‌های عرضه بنزین دریافت کنند که این شرایط موقتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل تصریح کرد: لازم به ذکر است که در مشکل اخیر و شبکه‌ای عرضه سوخت در جایگاه‌های سوخت سراسر کشور خوشبختانه تعدادی از جایگاه‌ها آسیب ندیده‌اند و خدمات آن‌ها در عرضه سوخت به نرخ دولتی همچنان ادامه دارد.

مدنی گفت: به احتمال قوی در آخر وقت امروز مشکل کلیه جایگاه‌ها حل خواهد شد.

وی به عنوان کارشناس در این حوزه دلیل مشکل پیش آمده را مشکل سایبری اعلام کرد و گفت: سرور اصلی جایگاه‌ها در استان تهران قرار دارد اما متأسفانه به دلیل شبکه سراسری مشکل در جایگاه‌های سوخت کل کشور نیز ایجاد شده است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه اردبیل با تاکید بر اینکه اگر مردم نیاز ضروری به سوخت ندارند به جایگاه‌ها مراجعه نکنند، خاطرنشان کرد: سهمیه موجود در کارت‌ها مشکلی ندارد و ۹ ماه امکان ذخیره وجود دارد و در این زمینه از لحاظ موجودی چه در جایگاه‌ها و چه انبار نفت هیچ گونه مشکلی نداریم.

کد خبر 5336741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha