۴ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۱۰

مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه:

۴۵جایگاه سوخت در کرمانشاه فعال است/رفع مشکل عرضه تا ساعاتی دیگر

۴۵جایگاه سوخت در کرمانشاه فعال است/رفع مشکل عرضه تا ساعاتی دیگر

کرمانشاه- مدیرعامل پخش فرآورده های نفتی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت در استان، گفت: ۴۵ جایگاه سوخت در استان کرمانشاه فعال است.

فریدون یاسمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از صبح امروز سه شنبه چهار آبان ماه به دلیل مشکلات فنی رخ داده در سامانه کارت هوشمند سوخت موقتاً دریافت فراورده‌های نفتی با کارت سوخت در استان کرمانشاه متوقف شده است.

وی افزود: مأموران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه پس از وقوع این مشکل در جایگاه‌های سوخت استان حاضر شده و با تغییر سیستم از الکترونیک به مکانیکی امکان دریافت سوخت با قیمت آزاد را فراهم کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت ۱۲۰ جایگاه عرضه سوخت در استان، تصریح کرد: با تلاش مأموران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان کرمانشاه ۴۵ جایگاه عرضه سوخت به صورت مکانیکی و تا رفع مشکل با قیمت آزاد سوخت مورد نیاز مردم را تأمین می‌کنند.

یاسمی بیان کرد: همچنین در شهر کرمانشاه ۳۸ جایگاه عرضه سوخت فعال است که از این تعداد ۲۶ جایگاه سوخت در حال خدمت رسانی به مردم شهر کرمانشاه هستند.

وی تاکید کرد: استان کرمانشاه به لحاظ ذخیره منابع سوخت هیچ مشکلی ندارد و سوخت مورد نیاز استان به اندازه کافی ذخیره شده است و تا ساعات آینده تمام جایگاه‌های سوخت استان به صورت مکانیکی فعال خواهند شد.

مدیر عامل شرکت پخش فراورده‌های نفتی استان کرمانشاه گفت: مشکل فنی سامانه کارت هوشمند سوخت بزودی رفع خواهد شد و سهمیه سوخت دارندگان وسایل نقلیه کسر نخواهد شد.

کد خبر 5336766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha