۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

محرومیت‌های شمال استان بوشهر رفع شود/ لزوم توجه به نیازهای مردم

محرومیت‌های شمال استان بوشهر رفع شود/ لزوم توجه به نیازهای مردم

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی به محرومیت‌های شمال استان اشاره کرد و گفت: مسئولین توجه بیشتری به شمال استان بوشهر داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری صبح پنجشنبه در نشست با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر بندر ریگ با بیان اینکه توجه لازم به مشکلات شمال استان بوشهر صورت نگرفته است اظهار داشت: شمال استان در حوزه زیرساختی کارهای اساسی انجام نشده و نیاز به توجه بیشتری از سوی مسئولین ملی و استانی دارد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: تلاشمان بر این بوده که نگرش مسئولین کشوری و استانی به این منطقه تغییر کند و اتفاقات جدیدی برای توسعه و پیشرفت آن رقم بخورد.

وی ادامه داد: با تلاش‌هایی که صورت گرفته داریم نتایج خوبی می‌گیریم، از سرمایه گذاران بزرگی دعوت کرده‌ایم که در حوزه گناوه و دیلم سرمایه گذاری کنند.

جمیری خاطرنشان کرد: در حوزه فولاد سرمایه گذاری خوبی صورت گرفته است و سرمایه گذاری‌های بهتری هم در حوزه‌های دیگر صورت خواهد گرفت که به توسعه منطقه و افزایش اشتغال جوانان بومی کمک خواهد کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پروژه‌هایی که در شهر بندر ریگ تعریف شده باید تکمیل شود و برای تخصیص بودجه‌های موردنیاز آن پیگیری صورت بگیرد.

توسعه روستاها

وی افزود: برای توسعه روستاها، طرح‌های هادی، چمن مصنوعی و اصلاح راه روستایی اعتباراتی از وزارت نفت جذب کردیم که در بخشی تخصیص یافته و پروژه‌ها کلید خورده‌اند، از بنیاد مسکن، قیر و اعتبارات ریالی گرفتیم، از مدیریت مناطق محروم و توسعه روستایی ریاست جمهوری نیز بودجه‌هایی گرفتیم در اختیار مسئولین شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه قرار گرفته است.

جمیری اضافه کرد: از محل بودجه استانی که در اختیار نمایندگان قرار گرفته، ۱۵ میلیاردتومان به حوزه انتخابیه بوشهر، گناوه و دیلم تخصیص یافت و بیشتر این مبلغ در گناوه و دیلم هزینه شده است.

وی گفت: برای راهبری بهتر امور و تمرکز بر پروژه‌های مهم و اولویت دار، باید هماهنگی و هم افزایی بیشتری بین مسئولین شهرستان وجود داشته باشد، مدیران در فرمانداری، بخشداری، شهرداری و شورای شهر باید اولویت بندی‌ها را مشخص کنند و در این مسیر ما نیز با تمام توان از آنها حمایت خواهیم کرد.

مردم شرایط مناسبی ندارند

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم شرایط مناسبی ندارند و توقع دارند کسانی که در عرصه مدیریت نقش آفرینی می‌کنند به نمایندگی از آنها بتوانند کار درست را انجام دهند.

وی تاکید کرد: هر جا که محرومیت بیشتری وجود دارد مردم حق بیشتری دارند و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد. بنده هم در این راستا تلاش کردم هر جای حوزه انتخابیه که محرومیت بیشتری دارد را مورد توجه قرار دهم.

کد خبر 5337944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha