۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۲:۵۱

استاندار خراسان شمالی:

هدف دشمن ایجاد بحران برای اجرایی نشدن برنامه‌های دولت است

هدف دشمن ایجاد بحران برای اجرایی نشدن برنامه‌های دولت است

بجنورد- استاندار خراسان شمالی با اشاره به حوادث پیرامون سوخت رسانی، گفت: دشمن تلاش دارد هر روز یک بحران ایجاد کرده تا دولت نتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی شجاعی صبح پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: مسئولان جمهوری اسلامی باید بدانند در کجا ایستاده‌اند و برای کجا و چه کسی خدمت می‌کنند.

استاندار خراسان شمالی وحدت قوا در جمهوری اسلامی را عامل پیروزی بر دشمنان دانست و گفت: توطئه‌های بیگانگان صرفاً با انسجام داخلی مهار شده است.

وی در ادامه مشارکت بالا مردم در انتخابات را یکی از موفقیت‌های معاونت سیاسی استانداری دانست و افزود: در اغتشاشات و سایر مسائل خراسان شمالی آرام است که این مسئله ارزش فراوانی دارد.

شجاعی همچنین عزل و نصب‌های اتفاق افتاده را در راستای نیاز استان برشمرد و گفت: گاهی از برخی انتقادها از انتصابات خوشحال می‌شوم چون متوجه می‌شوم مسیر درست در حال طی شدن است.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی عنوان کرد: در هیچ بحرانی خراسان شمالی برای کشور تبدیل به یک دغدغه نشد زیرا توانستیم با وحدت مشکلات استان را حل کنیم.

استاندار خراسان شمالی با اشاره به حوادث پیرامون کارت سوخت طی روزهای گذشته، بیان کرد: دشمن تلاش دارد هر روز یک بحران ایجاد کرده تا دولت نتواند برنامه‌های خود را اجرایی کند لذا مسئولان و روحانیون باید مردم را از این برنامه آگاه کنند.

وی در انتها گفت: امنیت اجتماعی اهمیت فراوانی دارد و همه مسئولان در قبال آن وظیفه دارند.

کد خبر 5338078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha