۶ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۱

رئیس قوه قضائیه:

خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد

خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد

اهواز- رئیس قوه قضائیه با درخواست از حوزه‌ها برای کمک به دستگاه قضائی گفت: استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای بعد از ظهر امروز پنجشنبه در آئین تلبس جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه اهواز و ضمن توصیه همه طلاب به رعایت تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی گفت: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه‌ای دارند.

رئیس قوه قضائیه با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، گفت: از حوزه‌ها درخواست می‌شود که دستگاه قضائی را به‌ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

آیت‌الله موسوی جزایری در این مراسم گفت: با توجه به سفرهای اخیر سران سه قوه به استان خوزستان، مردم این استان بسیار امیدوار هستند که مشکلاتشان روز به روز کمتر شود.

رئیس حوزه‌های علمیه با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کارخانه‌ها و شهرک‌های صنعتی استان خوزستان در حالت کما به سر می‌برند، گفت: احیای این کارخانه‌ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه‌ها با بانک‌ها به نحو احسان از سوی قوه قضائیه نیازمند است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کشور عراق ظرفیت بسیاری خوبی برای صادرات محصولات تولیدی کارخانجات ایرانی است و اگر واحدهای صنعتی خوزستان بیش‌ازپیش تقویت شوند می‌توانند سهم قابل توجهی از بازار عراق را به دست بیاورند.

کد خبر 5338228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha