۷ آبان ۱۴۰۰، ۱۴:۵۸

امام‌جمعه کالپوش:

فتنه‌ اختلال در سامانه سوخت ناکام ماند/ ایجاد نارضایتی حربه دشمن

فتنه‌ اختلال در سامانه سوخت ناکام ماند/ ایجاد نارضایتی حربه دشمن

میامی- امام‌جمعه کالپوش بابیان اینکه ایجاد وقفه در سامانه سوخت فتنه‌ای بود که با هوشیاری مردم ناکام ماند، گفت: ایجاد نارضایتی مهم‌ترین حربه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب و نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام اسماعیل بهرامی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کالپوش به میزبانی مسجد جامع روستای حسین‌آباد بابیان اینکه حمله سایبری به سامانه هوشمند کارت سوخت روز دوشنبه ساعت ۱۱ صبح موجب اختلال سراسری در جایگاه ارائه سوخت شد، ابراز داشت: با ورود سریع دستگاه‌های ذی‌ربط این اختلال در برخی از جایگاه‌ها مشکل برطرف و هم‌اکنون روند بازگشت جایگاه‌ها به مدار ادامه دارد.

وی بابیان اینکه انتخاب زمان و محور حمله نشان طراحی قبلی از سوی دشمن دارد، افزود: سالگرد آشوب‌های بنزینی از یک‌سو و اختلال در بنزین رسانی اروپا و خصوصاً انگلیس از سوی دیگر و ایجاد نارضایتی از دولت مردمی و فشار بر ایران در آستانه مذاکرات بر جامیش، ازجمله مهم‌ترین اهداف سیاسی دشمنان است.

تفاوت اقدام مدیران انقلابی با غرب گرا

امام‌جمعه بخش کالپوش بابیان اینکه دشمن در این مرحله دچار یک خطای محاسباتی و عجله در انتخاب زمان حمله شد، ابراز داشت: مردم ایران با درک درست از موقعیت، به‌روشنی هدف حمله دشمن را تشخیص دادند و شهرها دچار التهاب نشد زیرا به‌خوبی دیدند دشمن با اختلال در آسایش و خدمت به مردم می‌خواهد به اهداف خود برسد.

بهرامی در ادامه تصریح کرد: اقدام شجاعانه و به هنگام صداوسیما برای حضور درصحنه و اطلاع‌رسانی سریع، قدرت ابتکار عمل رسانه‌ای را از جبهه رسانه‌ای دشمن گرفت و عملاً تبدیل به مرجع رسانه‌ای شد.

وی بابیان اینکه حضور میدانی رئیس‌جمهور در پمپ‌بنزین با لغو سخنرانی در اجلاس مهم همسایگان افغانستان و سپس حضور سرزده در وزارت نفت و تشکیل جلسه فوری برای رفع این مشکل، اقدام بسیار مهم و تأثیرگذاری بود، افزود: این نمونه‌ای از تفاوت اقدام مدیران انقلابی با مدیران غرب‌گرا است.

روش‌های استکبار برای مقابله با جریان حق‌

امام‌جمعه بخش کالپوش بابیان اینکه استکبار یک واژه‌ی قرآنی به شمار می‌رود چراکه در امثال فرعون و گروه‌های بدخواه و معارض حق و حقیقت به‌کاررفته است، ابراز داش: استکبار درگذشته هم بوده و تا امروز هم وجود دارد استخوان‌بندی استکبار در همه‌ی دوره‌ها یکی است که البته شیوه‌ها و خصوصیات و روش‌ها در هرزمانی تفاوت می‌کند.

بهرامی بابیان اینکه مذاکرات بروکسل، سنگ محک ایران برای راستی آزمایی تعهدات اروپایی‌ها است، تصریح کرد: ایران معتقد است آمریکا باید به‌طور کامل و در یک مرحله به برجام بازگشته و تعهداتش را اجرایی کند.

وی بابیان اینکه دستگاه سیاست خارجی با انتخاب مکانی دیگر، عملاً قصد دارد به‌طرف غربی نشان دهد که مسیر قبلی برای مذاکره و گفتگو، تغییر کرده است، افزود: انتخاب بروکسل به‌عنوان گام اول دیپلماسی هسته‌ای دولت سیزدهم، اقدامی در راستای نمایش تغییر رویکرد سیاست خارجی دولت در ایران و تقویت بُعد تهاجمی و کنش مند این رویکرد در قبال زیاده‌خواهی‌های آمریکا و اروپا است و دوم ایران با انتخاب بروکسل به‌عنوان محل استقرار نهادهای اتحادیه اروپا، در راستای برجسته‌سازی نقش اتحادیه اروپا در مقابل آمریکا پرداخت و به‌جای این‌یک کشور مانند فرانسه میدان‌داری کند، اتحادیه اروپا را برگزیده است.

کد خبر 5338674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha