۸ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۵۹

رئیس کل دادگستری استان قزوین:

مبارزه با فساد بدون اغماض خواهد بود

مبارزه با فساد بدون اغماض خواهد بود

قزوین - رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: مبارزه دستگاه قضائی با فساد از یک سو بدون اغماض و از سوی دیگر بدون تعدی به حقوق اشخاص انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دادگستری استان قزوین علی شعبانی در دیدار با شورای راهبردی ائتلاف پیروان ولایت استان قزوین اظهار کرد: مبارزه با فساد امری اجتناب ناپذیر در دستگاه قضائی است و در نسخه پیشرفته سند تحول قضائی نیز به آن به طور جدی اشاره شده است.

وی افزود: مبارزه دستگاه قضائی با فساد از یک سو بدون اغماض و از سوی دیگر بدون تعدی به حقوق اشخاص انجام خواهد شد.

رئیس کل دادگستری استان قزوین عنوان کرد: در نسخه پیشرفته سند تحول قضائی بر احیای حقوق عامه تاکید شده و دادستان موظف شده است هر کجا این حق عمومی در معرض تضییع قرار گرفت ورود نماید و برای احیا و صیانت از حقوق عامه اقدام قضائی لازم صورت بگیرد.

شعبانی اضافه کرد: کاهش پرونده‌های موجودی، کنترل قانونی پرونده‌های وارده، رفع اطاله دادرسی، تعیین تکلیف پرونده‌های معوقه، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها، استفاده حداکثری از مجازات‌های جایگزین حبس و توسعه فناوری‌ها و خدمات قضائی الکترونیکی از مهمترین اهداف و برنامه‌های دستگاه قضائی استان است.

مقام ارشد قضائی استان قزوین در پایان به ملاقات‌های حضوری مردم با قضات و مقامات قضائی اشاره و عنوان کرد: ارتباط با مردم یکی از نکات مهم موفقیت در مدیریت یک مجموعه است زیرا مدیر با صرف کمترین هزینه دقیق‌ترین اطلاعات را به دست آورده و در جریان مشکلات قرار می‌گیرد و برای رفع مشکلات و رضایتمندی مردم چاره اندیشی خواهد کرد.

کد خبر 5339155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha