۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۳۱

استاندار سمنان خبر داد؛

سمنان فردا میزبان رئیس جمهور است/ همراهی ۵ وزیر

سمنان فردا میزبان رئیس جمهور است/ همراهی ۵ وزیر

سمنان- استاندار سمنان با بیان اینکه مردم استان پنجشنبه میزبان رئیس جمهور و هیئت همراه خواهند بود، گفت: پنج وزیر به همراه معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمدرضا هاشمی غروب چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی استانداری سمنان ضمن بیان اینکه حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور دولت سیزدهم و هیئت همراه فردا پنج شنبه مهمان مردم استان سمنان هستند، ابراز داشت: این سفر یک روزه برنامه‌ریزی‌شده است که طی آن اعضای کابینه نیز در شهرستان‌ها حضور خواهند یافت.

وی بیان کرد: سفر وی در سه محور تدارک دیده شده است، بازدید از چند واحد صنعتی و کشاورزی، دیدار با اقشار مختلف مردم با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، دیدار با نخبگان استان و حضور در شورای اداری و در نهایت گفتگو با خبرنگاران از جمله برنامه‌های رئیس جمهور طی این سفر یک روزه به شهر سمنان است.

استاندار سمنان با بیان اینکه پنج وزیر به انضمام معاون توسعه روستایی و مناطق محروم به شهرستان‌های استان سفر می‌کنند، ابراز داشت: هر یک از وزیران به نمایندگی از رئیس جمهور ابتدا در گلزار شهدا ادای احترام کرده و از طرح‌های ذی‌ربط بازدید و در نهایت در شورای اداری شرکت خواهند داشت.

هاشمی اضافه کرد: معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور به نمایندگی از رئیس‌جمهور به شهرستان میامی خواهد رفت و مسائل و مشکلات این شهرستان مطرح و بر اساس آن چاره‌جویی می‌شود.

وی افزود: وزیر دادگستری راهی دو شهرستان آرادان و گرمسار می‌شود و وزیر بهداشت به دامغان خواهد رفت، وزیر جهاد کشاورزی در دو شهرستان سرخه و مهدی‌شهر حضور می‌یابد و وزیر صنعت، معدن و تجارت مهمان شاهرودی‌ها است و وزیر راه و شهرسازی نیز از طرح‌های راه سازی سمنان بازدید می‌کند.

کد خبر 5343345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha