۱۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۹:۵۳

ماریا زاخارووا؛

استقرار زیرساخت‌های نظامی آمریکا نزدیک افغانستان غیرقابل قبول است

استقرار زیرساخت‌های نظامی آمریکا نزدیک افغانستان غیرقابل قبول است

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز در سخنانی اعلام کرد: استقرار زیرساخت‌های نظامی آمریکا نزدیک افغانستان غیرقابل قبول است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه در سخنانی اعلام کرد که تلاش‌های آمریکا برای استقرار زیرساخت‌های نظامی خود در کشورهای همسایه افغانستان غیرقابل قبول است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در این خصوص گفت: با تأسف می‌توانم بگویم که با روی کار آمدن طالبان وضعیت تغییر چشمگیری نکرده است و نمونه آن حملات تروریستی در شهرهای افغانستان است که توسط گروهم تروریستی داعش سازماندهی می‌شود.

به گفته وی، یکی دیگر از عوامل بی ثبات کننده در منطقه «تلاش های غیرقابل قبول ایالات متحده برای استقرار زیرساخت‌های نظامی خود در خاک کشورهای همسایه افغانستان است».

ماریا زاخارووا در ادامه افزود: ما در چنین اقداماتی خطرات جدی تضعیف ثبات منطقه را می‌بینیم.

کد خبر 5343351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      مشکل افغانستان و منطقه بحرانی آمریکاییها اگر در آن نقش داشته اند، قسمتی از آنچه است که متعهد بوده اند، رفتار و کردار خیلیها نسبت به ملتها بداندیشیده شده است. و متاسفانه آنچه که بسیار تحقیرآمیز است که همه بت اعتقادیشان پشت پرده سیاستهایشان پنهان میکنند و این سیاست را نسبت به یکدیگر تعامل مینامند
    • محمد IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 0
      استقرار نیروهای نظامی امریکا در افغانستان که سیاستهای اقای پمپو بوده حال تبدیل به استقرار زیر ساختهای نظامی در کشورهای نزدیک افغانستان شده است.