۲۱ آبان ۱۴۰۰، ۱۳:۱۵

بارندگی ادامه دارد؛

تکرار قصه آبگرفتگی معابر در گناوه/ رفت و آمد در شهر سخت شد

تکرار قصه آبگرفتگی معابر در گناوه/ رفت و آمد در شهر سخت شد

بوشهر- بارندگی شدید همراه با تندر و رعد وبرق و تگرگ اوایل صبح جمعه در گناوه باعث آبگرفتگی خیابان‌ها و معابر و مختل شدن تردد در این بندر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بارندگی شدید همراه با رعد و برق و تگرگ و طوفان از صبح جمعه در گناوه آغاز شد که همچنان ادامه دارد. این بارندگی شدید باعث آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌ها در سطح شهر شد.

هم اکنون بیشتر خیابان‌ها و معابر شهر گناوه دچار آب‌گرفتگی شدید شده‌است و رفت و آمد وسایل نقلیه و تردد شهروندان با مشکل مواجه است.

شدت بارندگی در شهر گناوه به حدی است که کانال‌های دفع آب‌های سطحی امکان تخلیه و هدایت آب به سمت دریا را ندارد و برخی از خودروها در خیابان‌ها و کوچه‌ها به دلیل آب‌گرفتگی گرفتار شده‌اند.

بر اساس اعلام ایستگاه هواشناسی میزان بارندگی در گناوه تا ساعت ۱۱ امروز ۵۱.۷ میلیمتر ثبت شده است.

تکرار قصه آبگرفتگی معابر در گناوه/ رفت و آمد در شهر سخت شد

هواشناسی استان طی امروز در برخی ساعات وقوع رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش تند باد لحظه‌ای به‌ویژه در قسمت‌های شمالی و مرکزی استان پیش بینی کرده است.

بر اساس این پیش بینی از فردا تا اواسط روز یکشنبه به سبب وزش بادهای شمال غربی، دریا بویژه در سواحل مرکزی و جنوبی تا حدودی مواج خواهد شد.

هواشناسی استان بوشهر برای ساعات آینده آسمان استان نیمه ابری همراه با وزش باد گاهی گردوخاک، در برخی از نقاط غالباً مناطق شمالی و مرکزی رگبار باران و رعدوبرق و احتمال ریزش تگرگ، فردا در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش‌بینی کرد.

کد خبر 5349718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha