۲۲ آبان ۱۴۰۰، ۱۶:۰۵

فرماندار دشتی:

روند پروژه‌های عمران شهری خورموج مطلوب است

روند پروژه‌های عمران شهری خورموج مطلوب است

بوشهر- فرماندار دشتی گفت: روند پروژه‌های عمران شهری خورموج مطلوب است و تلاش داریم تا دهه فجراین پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالله نادری ظهر شنبه در بازدید از پروژه‌های عمران شهری خورموج اظهار داشت: احداث خیابان و پل ارتباطی مسکن مهر به پارک مفتون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرماندار دشتی افزود: برای اجرای این پروژه ۳۶ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود که تلاش می‌شود تا دهه فجر به بهره برداری برسد.

نادری ادامه داد: اجرای این پروژه یکی از مطالبات چندین ساله مردم بوده که به حمد الله تحقق پیدا کرد و به بزودی تکمیل می‌شود.

وی اضافه کرد: در حوزه پدافند غیر عامل نیز این پروژه نقش بسزایی دارد و از اهمیت بالایی برخوردار است.

کد مطلب 5350706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha