۲۵ آبان ۱۴۰۰، ۲۰:۵۶

فرمانده منطقه یکم ندسا:

گروه های جهادی منطقه یکم ندسا در مناطق زلزله زده حضور دارند

گروه های جهادی منطقه یکم ندسا در مناطق زلزله زده حضور دارند

بندرعباس - فرمانده منطقه یکم ندسا گفت: هم اکنون۲ گروه جهادی ۴۰ نفره از نیروهای منطقه یکم نیروی دریایی سپاه درحال امداد رسانی به مردم زلزله زده هستنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دریادار عباس غلامشاهی اظهار کرد: این نیروها با تمام تجهیزات و امکانات پزشکی و امدادی آماده خدمات رسانی هستند و تا انجام بازسازی در مناطق زلزله زده باقی خواهند ماند.

فرمانده منطقه یکم ندسا ادامه داد: گروه جهادی این منطقه برای یاری رسانی به زلزله زدگان عازم مناطق زلزله زدگان هرمزگان اعزام شدند.

وی اضافه کرد: دریا دلان منطقه یکم ندسا همزمان با زمین لرزه و همراه با مدیریت بحران به همکاری و همیاری به مردم و نیروهای امدادی و خدماتی می پرداختند.

زمین لرزه ای به بزرگای ۶.۴ ریشتر ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۴ ثانیه روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه بخش های استان هرمزگان را به لرزه در آورد و تا کنون یک فوتی و ۹۹ مصدوم برجای گذاشته است.

در پی وقوع این زمین لرزه، رییس جمهوری ضمن ابراز همدردی با آسیب دیدگان تاکید کرد که همه دستگاه‌های امدادی و وزارتخانه‌های مسئول در اسرع وقت به کمک مردم مناطق زلزله‌زده بشتابند.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی همچنین از همه دستگاه‌های مسوول استان هرمزگان و همچنین در صورت نیاز استان‌های همجوار و نیز وزارتخانه‌های مسوول خواست در اسرع وقت و با اولویت امدادرسانی، رسیدگی به وضعیت منطقه را پیگیری کنند.

رییس جمهوری همچنین از معاون اول خود خواست در سریع‌ترین زمان ممکن با حضور در محل وقوع زلزله از نزدیک مسائل و مشکلات ناشی از آن را بررسی کند تا مردم احساس آرامش و امنیت داشته باشند و اطمینان پیدا کنند که امدادرسانی به موقع و به خوبی انجام می‌شود.

در پی دستور رییس جمهوری، محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری و جمعی دیگر از مسولان از جمله بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز (یکشنبه) برای بررسی وضعیت مناطق زلزله زده و نیز تامین نیاز زلزله زدگان به استان هرمزگان رفتند.

کد خبر 5353692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha