۲۸ آبان ۱۴۰۰، ۰:۰۰

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان:

بازی سختی برابر پرسپولیس داریم

 بازی سختی برابر پرسپولیس داریم

رفسنجان- سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: دیدار فردا مقابل پرسپولیس از سخت‌ترین بازی‌های فصل ما است‌‌.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی پنجشنبه شب در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر اظهار داشت: می‌دانیم مقابل چه تیمی بازی داریم همیشه دیدار با تیم‌هایی مثل استقلال و پرسپولیس و صحبت کردن درباره آنها نیاز به کلیشه دارد اما به اصل موضوع می‌پردازم.

وی ادامه داد: فردا یکی از سخت‌ترین دیدارهای ما در طول فصل است زیرا پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و برای ما حریفی سخت و قابل احترام خواهد بود.

ربیعی بیان کرد: تیم ما نیز در تمام موازین و زاویه‌هایی که باید از لحاظ ذهنی و تاکتیکی روی آن کار می‌کردیم تمرکز داشته و هفته بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. شرایط تیم ما رفته رفته بهتر می‌شود. هماهنگی و انسجام، همدلی و یکرنگی در تمرینات و بین بازیکنانم کاملاً مشهود است‌.

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه روند رو به جلو و رو به پیشرفتی را برای مس رفسنجان متصور است که امیدوار است این موضوع در نتایج هم خودش را نشان بدهد، بیان کرد: سال گذشته هم به این شکل شروع کردیم و رفته رفته به اهداف خود رسیدیم. حتی توانستیم فراتر از هدفی که تعبیه شده بود فتح کنیم.

وی ادامه داد: امسال هم این اتفاق برای ما رخ می‌دهد زیرا مسیری که می‌رویم کاملاً درست است و می‌توانیم با یک برنامه و شیب مناسب به هدف‌گذاری خود برسیم.

ربیعی افزود: بازیکنان به شرایط فعلی واقف هستند و با شجاعت، درایت و تمرکزی که می‌توانیم در دیدار فردا داشته باشیم، ان شاءالله از این بازی سخت سربلند بیرون می‌آییم.

وی درباره نفرات محروم و مصدوم تیمش برای بازی با پرسپولیس گفت: مصدوم نداریم و اولین بازی فصل است که از این قاعده مبری هستیم و بازیکن محروم هم نداریم.

سرمربی مس رفسنجان درمورد اینکه بازی فردا پنجمین تقابل او با یحیی گل‌محمدی است، گفت: او دوست بسیار خوب من است. کارش را قبول دارم و برای من محترم است. در لیگ یک هم رو به روی هم بازی داشتیم و امیدوارم هر گروهی که لایق تر است، به نتیجه دلخواهش برسد.

ربیعی درباره گلایه‌های گل محمدی از برنامه ریزی لیگ را به حق دانست و گفت: حدود ۱۰ روز قبل با سهیل مهدی صحبت کردم، ما هم در کنار پرسپولیس و سپاهان چنین وضعیتی داریم اما با این تفاوت که دو بازیکن مس در تیم ملی عمان بودند و ساعت ۸ شب ۲۵ آبان با تیم ملی ژاپن بازی داشتند. با انجام سه پرواز در روز بیست و ششم آبان در نهایت بیست و هفتم به ما رسیدند. از مسقط به قطر، از آنجا به تهران و از پایتخت به کرمان آمدند.

سرمربی مس رفسنجان ادامه داد: آنها هم هیچ ریکاوری نکرده و مقابل چین و ژاپن ثابت بازی کردند و مقابل پرسپولیس به دلیل خستگی راه و ریکاوری نکردن نمی‌توانم از آنها استفاده کنم.

وی در عین حال اضافه کرد: با این وجود به سازمان لیگ حق می‌دهم که بخواهد در یک فرصت زمانی لیگ را ادامه بدهد و در تعطیلات نیم فصل و پایان فصل به نقطه‌ای برساند‌. بازی‌ها خیلی فشرده است. هر چهار روز یک بار باید مسابقه بدهیم و کارمان سخت می‌شود اما این امر اجتناب ناپذیر است و مجبور به تمکین کردن هستیم.

ربیعی افزود: در پایان برای شهر رفسنجان، مردم شریف و نجیبش و کارگران معظم مس آرزوی سرافرازی دارم. قطعاً بازیکنان ما می‌دانند که باید برای چه مجموعه بزرگی و مردم عزیزی باید با تمام وجود و توان بجنگند.

کد خبر 5355286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha