۲ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۰۲

در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری؛

درخواست‌ اخذ معافیت تحصیلی خارج از کشور الکترونیکی شد

درخواست‌ اخذ معافیت تحصیلی خارج از کشور الکترونیکی شد

اداره کل بورس و اعزام دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد: درخواست‌های اخذ معافیت تحصیلی خارج از کشور در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سازمان امور دانشجویان، اداره کل بورس و اعزام دانشجویان طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ درخواست‌های اخذ معافیت تحصیلی خارج از کشور در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.

در اطلاعیه اداره کل بورس و اعزام دانشجویان آمده است: بر اساس توافقات به عمل‌آمده با سازمان وظیفه عمومی ناجا مقرر گردید، از تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ کلیه درخواست‌ها در سامانه سازمان وظیفه عمومی ناجا به آدرس: https://services.epolice.ir ثبت شود.

لیکن تا زمان تکمیل و رفع اشکالات احتمالی سامانه مذکور ضرورت دارد علاوه بر سامانه نظام وظیفه درخواست‌های فوق و مدارک مربوطه در سامانه سجاد سازمان امور دانشجویان نیز به آدرس: https://portal.saorg.ir ثبت و بارگذاری شود.

لذا از متقاضیان درخواست می‌شود ضمن ثبت درخواست و بارگذاری مدارک در هر دو سامانه فوق، تا قبل از صدور معافیت تحصیلی از سوی سازمان وظیفه عمومی ناجا از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

کد خبر 5358826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha