۲ آذر ۱۴۰۰، ۲۲:۰۳

به مناسبت هفته بسیج؛

اختتامیه مسابقات فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال همدان برگزار شد

اختتامیه مسابقات فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال همدان برگزار شد

همدان- بعد از رکود ورزش در ایام کرونا، اختتامیه مسابقات فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال به مناسبت هفته بسیج در همدان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بعد از یک دوره رکود در ورزش کشور و به طبع در استان همدان امروز شاهد اختتامیه مسابقات فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال استان همدان بودیم که در این مراسم حسن خانجانی دادستان، سردار فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، حمید سیفی مدیرکل ورزش و جوانان استان، عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان، روح‌الله وجدی هویدا و علی‌پناهی‌زاده رئیس و معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و سایر مدیران و مسئولان استان همدان برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان همدان با اشاره به برگزاری این مسابقات اظهار داشت: مسابقات فوتبال بانوان زیر ۱۹ سال از هفته دفاع مقدس تا هفته بسیج با حضور هفت تیم هیئت فوتبال استان همدان، هیئت فوتبال رزن، هیئت فوتبال فامنین، هیئت فوتبال مریانج، خانه جوان ملایر، ادیب نهاوند و هیئت فوتبال تویسرکان برگزار شد.

عباس صوفی افزود: در پایان این رقابت‌ها تیم هیئت فوتبال همدان در جایگاه نخست ایستاد و تیم‌های هیئت فوتبال رزن و ادیب نهاوند به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی با اشاره به کیفیت بالای این رقابت‌ها، بیان کرد: ملیکا سعادت از تیم رزن پدیده این مسابقات شد و بیتا خزایی خانم گل مسابقات شد، همچنین بهترین خط دفاعی و خط حمله مسابقات در اختیار تیم هیئت فوتبال همدان قرار گرفت.

صوفی خاطرنشان کرد: هیئت فوتبال استان همدان از استان‌های پیش رو در کشور بود که رقابت‌های فوتبال خود را در دو بخش آقایان و بانوان از سر گرفت.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در اختتامیه مسابقات فوتبال بانوان استان همدان اظهار کرد: جا دارد از پیگیری‌های ریاست هیئت فوتبال استان همدان تشکر و تقدیر کنیم که در هر سمتی که حضور داشتند منشأ خیر و برکت بودند و به استان خود خدمت کرده‌اند و عرصه ورزش هم شور نشاط را در استان ایجاد کرده‌اند.

سردار مهدی فرجی افزود: ورزشگاه شهدای قدس همدان که این مراسم در آن برگزار می‌شود مکان بسیار مقدسی است حداقل ۱۰۰ نفر از بانوان نمازگزار ما در این مکان شهید شده‌اند.

وی با بیان اینکه ما باید قدردان خون شهدا باشیم، بیان کرد: روزی که ما در خوزستان در حال عملیات و جنگ بودیم و سربازان ما شهید داشتند، همزمان در بمباران ورزشگاه شهدای قدس مادران این شهدا شهید شدند به همین دلیل است که می‌گویم این مکان بسیار مقدس است.

سردار فرجی خاطرنشان کرد: این محل تنها مکان ورزشی نبوده بسیار از مراسمات ما مانند اعزام ۵ لشکر و ۱۰ لشکر از این مکان انجام می‌شد، اگر امروز ما راحت ورزش می‌کنیم مدیون خون هزاران شهید هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به تحول ورزش استان همدان گفت: روزگاری برای دختران و بانوان ما آرزو بود در ورزشگاه شهدای قدس تمرین و بازی کنند، اما امروز با حمایت‌های ریاست هیئت فوتبال استان همدان هفته‌ای سه روز در این زمین دختران ما تمرین می‌کنند.

حمید سیفی افزود: امروز فوتبال استان همدان متحول شده و شهرداری همدان در لیگ دسته اول فوتبال کشور، گرین کشاورز نهاوند و اکسیر الوند همدان در لیگ دسته دوم حضور دارند و با اسپانسر توانمندی که برای پاس همدان پیدا کرده‌ایم به دنبال این هستیم تا پاس را هم به جایگاه واقعی‌اش بازگردانیم.

کد خبر 5359335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha