۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۰۷

سردار غیب‌پرور:

بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است

بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است

زنجان-جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی(ع) گفت: بسیج باطل السحر فتنه‌های دشمنان است و هر جا انقلاب دچار اختلال شد، بسیج با ورود خود ورق را به نفع نظام اسلامی برگرداند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین غیب پرور ظهر چهارشنبه در رزمایش هشت هزار نفری اقتدار بسیجیان استان در محل مصلای شهر زنجان، گفت: در ۱.۵ سال اوایل استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیروی بسیجی نداشتیم و ارتش قهرمان و سپاه پاسداران به کنار زده شده بودند.

وی اظهار کرد: با حضور بسیج در جبهه، راه برای حضور مردم در دفاع باز شد و عملیات‌های بزرگی همچون طریق القدس، محرم، فتح المبین، بیت‌المقدس، کربلای ۴ و ۵ و ۸، فتح و ظفر رقم خورد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه بعد از دوران دفاع مقدس در هر عرصه‌ای که کشور مورد تهدید قرار گرفت، بسیج در صحنه حضور یافته و فتنه‌ها را خنثی کرد، گفت: اثربخشی و مشکل گشا بودن بسیج در عرصه‌ها مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

غیب پرور به فتنه سال ۷۸ در دوران جریان اصلاح طلب که سعی در ایجاد انحراف و تفکر غربی در جامعه داشت اشاره کرد و افزود: بسیج، به عنوان معجزه حضرت امام خمینی (ره)، باطل‌السحر همه فتنه‌های دشمن شد و سیاست‌های خطرناک آنان را به شکست کشاند.

وی تاکید کرد: باز بسیج در این فتنه میدان داری کرد و گردان‌های امام علی (ع) باطل السحر این فتنه بودند و دشمنان می‌خواستند سفره انقلاب را جمع کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف مشکل گشا بوده است، افزود: هر جا انقلاب دچار اختلال شد، بسیج با ورود خود ورق را به نفع نظام اسلامی برگرداند.

غیب پرور با بیان اینکه تفکر تشکیل بسیج قبل از انقلاب در تفکر امام راحل بود، افزود: با تشکیل این نهاد مقدس مشاهده کردیم که هر جا بسیج در میدان بوده ما موفقیت کسب کرده‌ایم و قبل از پیروزی انقلاب اسلامی سربازان آمریکایی در ایران حق توحش از ما می‌گرفتند.

وی تصریح کرد: فتنه ۸۸ از دیگر توطئه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی بود و رؤسا و نخست وزیران آمریکایی، اسرائیلی و اروپایی همراه با جریان نفاق و سلطنت طلب بودند و جنگ احزاب رقم خورد.

جانشین فرماندهی کل سپاه در قرارگاه مرکزی امنیتی امام علی (ع) یادآورشد: در فتنه ۸۸ با جنگ احزاب مدرن مواجه بودیم که با توفیق الهی و نظر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) بازهم بسیج باطل السحر شد.

غیب پرور به برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان زنجان اشاره کرد و گفت: شهیدان، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان مردمانی بودند که امام را نصرت کرده و یاری رساندند.

وی افزود: امروز بسیج سازندگی مایه افتخار و عزت و تجلی اراده عظیم در عرصه سازندگی کشور است و از رئیس جمهوری و همه مسئولان تقاضا داریم که اقتصاد را باید به دست مردم بدهند.

کد خبر 5359972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha